Ancia

Min nye Date snakker hele tiden om børn?

3 svar i dette emne

Ja, jeg ser en fyr lidt, som snakker rigtig meget om børn. Jeg ved godt, at det nok er fordi, han jeg vil have nogen, men jeg har en kronisk sygdom, så jeg er ikke afklaret med det.....altså jeg elsker børn, men jeg ved ikke, om jeg selv tør bliver gravid grundet sygdomme.  Derfor presser alt det børn snak mig meget, og jeg er ikke særlig glad, selvom jeg lige har mødt en ret sød fyr....hvad skal jeg gøre? 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg ville nok sige det som det var og så må han jo forholde sig. Alternativet er at tie stille og få viklet sig ind i en masse følelser på sigt som næsten ikke kan undgå at føre til at en af jer, eller nok nærmere begge, bliver såret

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvis du selv er i tvivl om du vil sætte børn i verden, ja så må du sige det ligeud. Nu skriver du ikke hvor gammelt jeres forhold er eller om i er i tidsnød på grund af alder.

Men din beslutning om ikke at sætte børn i verden er selvfølgelig fornuftig, hvis den er meget ødelæggende for dit fortsatte liv .Man skal tænke sig godt om hvis det indebærer at de bliver moder løse i en ung alder. Eller din sygdom måske er arvelig.

Hvis du vil have råd, bliver du nødt til at forklare problematikken mere grundigt, så vi kan forholde os til situationen. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind