fætter højbens fætter

ÅÅÅÅHHH BLIV VED

6 svar i dette emne

Han lande sit helt opsvulmet lem imellem mine skamlæber,jeg kunne mærke den var tung og sank frækt ned på min clitoris han gned lemmet frem og tilbage og det føltes meget ophidsende jeg stønnede og gned min underliv frem og tilbage for at få mere,følelse ,jeg så ned af mig selv,og så størrelsen på hans lem den var jo usædvanlig stor og tyk,ja TYK wauuu så tyk havde jeg aldrig set et lem før,jeg havde ikke skænket,den slags ting en tanke før

De andre partnede jeg har  haft sex med så ganske normale ud men hans lem var godt nok en anden kaliber,jeg blev mere ophidset ved tanken om at have den størrelse inde i mig,han gloede vildt på mig og jeg sagde til han at jeg meget gerne ville have ham ind i mig og det adlød han hurtigt,han placerede sit tykke penis i min åbning og jeg bad ham om at presse forsigtigt til ,

jeg mærkede tydeligt lemmet og nød det han pressede til og jeg udvidede mig og slappede af i skeden hans hoved var nu inde og jeg følte en tydelig nydelse,pres skreg jeg press han stødte til og han nyd også min stramme åbning hans lem gled ind cm for cm   og det var SKØØNNT,jeg havde snart hele lemmet i mig og han trak lemmet tilbage for at støde ind igen han øgede tempoet i  mig og jeg mærkede mit underliv være i ekstase og jeg stønnede helt vild sammen med ham han prustede som et damplokomotiv,det så helt grotesk  ud at se den tykke pæl ud og ind i mig ,hans nosser gyngede med i rytmiske takter

hved gang jeg pressede mit lem ind far det dejlig stramt helt fantastisk og jeg kunne mærke det kilede i nosserne hver gang jeg pressede ind i hende hendes øjne så helt vilde og bedende ud,

Jeg kunne ikke holde min orgasme tilbage og pumpede mit sæd ind i hende med flere sprøjt,trykke faldt hurtigt i lemmet efter jeg havde sprøjtet,jeg trak lemmet ud af hende og den hang slapt ned våd og dryppende af sæd og hendes safter,

Jeg måtte se den pik jeg bøjede mig  op på albuerne og gjorde tegn til ham skulle komme nærmere,han var nu helt tæt på min mund og jeg åbnede munden for at sutte på denne herlighed jeg gabte og suttede på hans lem den kunne jo dårlig nok være i min mund,det var ligesom at skulle have en soft ice i munden,og måtte nøjes med at sutte hans hoved og det kunne han godt lide den blev hård igen og jeg ville have ham bagfra og gjorde tegn til at han skulle se min røv,det var hen bestemt med på og jeg satte mig på knæ så han kunne tage mig bagfra,

Hendes røv & krop  har så fræk at se på fra denne vinkel og mit len var bestemt klar til en tur til i hendes skønne køn,jeg placerede igen mit lem der hvor jeg havde været lige for 10 min siden pressede igen lemmet ind og så hvordan hendes skamlæber spredte/skildte sig og gav efter  for lemmets kræfter som sank ind lettere jeg tog et fast greb rundt om hendes fofter så jeg kunne styre mine stød som snart gik i rytmiske bevægelser vi stønnede begge  højlydt og især hun stønnede ååhhh åååhh jeg var så liderlig og det hele var ligesom en lukked verden vi  befandt os i 

Han fyldte mig HELT ud jeg var helt udspilet og det var så fantastisk bare dette aldrig ville stoppe,jeg kunne mærke ALT og det var simpelthen skønt jeg fik nærmest gåsehud hver gang han stødte i mig og det gjorde han MEGET !!!! 

Han bollede mit hjerne helt væk og har aldrig oplevet noget lignende siden jeg brugte et baseball-bat men han havde et baseball-bat imellem sine ben,hans lem var ikke vildt langt så han kunne støde i bund 

min orgasme kom også for fuld udblæsning jeg skreg og det hele sitrede i min krop og kan sprøjtede endnu engang dybt i mig 

Han var helt udkørt og vi faldt snart i søvn,for at kunne være klar til mere sex næste morgen 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tak for fræk natlæsning ;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 26/3/2017 at 01:05, LabreLaura skrev:

Tak for fræk natlæsning ;)

Selv tak håber du blev underholdt :kys:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det kan du tro, jeg gjorde :engel:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 30/3/2017 at 20:14, LabreLaura skrev:

Det kan du tro, jeg gjorde :engel:

:gogo::gogo:dejligt at høre,måske jeg snart skriver en ny historie,har du nogle fantasier jeg kan skrive om ??

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvad med en kidnapning - ud i skoven? :blush2:

For 23 timer siden, fætter højbens fætter skrev:

:gogo::gogo:dejligt at høre,måske jeg snart skriver en ny historie,har du nogle fantasier jeg kan skrive om ??

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind