chokoladenarkoman31

Træder vande i livet

Recommended Posts

chokoladenarkoman31

Hej alle, 

jeg skriver herinde da jeg er et sted i mit liv hvor jeg nærmest føler at jeg er ved at udvikle en depression. Er ofte ked af det og nogle gange ved jeg ikke engang helt hvorfor. Jeg har brug for forandring men ved ikke om jeg er parat til den helt store forandring, Jeg har barn og bor sammen med barnets far. Men føler samtidig at jeg lider vildt mange afsavn. Passioneret sex, ny inspiration, nyforelskelse mm. Han er rigtig sød og vi har det faktisk godt men jeg har også bare lyst til at gøre noget andet samtidig. Vi har været sammen i 16 år. BAre det at sige det er jo sygt, synes jeg selv. Han synes forholdet fungerer fint. Selvfølgelig med plads til forbedring men...

Der er mange gode ting ved vores forhold: tryghed, en lang historie og aspektet i at vores barn ikke bliver et skilsmissebarn. Men føler ikke rigtig jeg er i live. RØVkeder mig. Ved ikke om nogle af jer andre kender situationen. Er bange for at jeg er ved at miste mig selv. Mit gamle sjove, glade jeg. Det har også andre grunde. Har haft en del familiekriser de seneste år som havde relation til at jeg fik barn  + fik både en efterfødselsreaktion og røg ind i en identitetskrise om jeg så at sige så det gjorde også at jeg fik en nedtur og nu går det liiidt bedre men det er som om mit liv har taget en drejning til det deprimerende. Jeg tænker at jeg skal gøre noget godt for mig selv. Og jeg ved ikke om det er min indstilling eller parforholdet eller andet der er galt. Jeg er bare lidt i krise. Har altid været aktiv og meget social men de sidste dage er det som om jeg fungerer dårligere socialt.

Når jeg ser på andre tænker jeg: Guuuud, hvor er alle andre bare glade for deres liv. Det er kun mig hvor det ikke fungerer. OMG

Hvis nogen har gode råd eller ideér så kom bare med dem. Har brug for at finde ud af hvordan jeg kan blive glad, livsglad og den sjove igen. Finde tilbage til mit autentiske jeg.

Kh.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiiil

Jeg ved ikke om jeg er til så meget hjælp, men prøv at husk på, at næsten alt hvad du ser på de sociale medier: IG, Facebook osv. som regel er opstillet og fake. ALLE kan få deres liv til at se fedt ud, hvis de gider, så det skal du ihvertfald ikke lade dig slå ud af.

Nu ved jeg ikke, hvad gammel du er,- men måske du skulle begynde til en holdsport? For at komme lidt ud af huset, når nu at du både har barn og mand. Jeg ved det ikke, men måske ville det hjælpe lidt? Du kunne ihvertfald prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

Livet kan være en stor opgave,men se på de små ting her i liver,vær glad for de små ting vær glad for du bor i et smørhul som danmark jo er eller at jeres familie har det godt,måske du skulle skifte nogle ting ud som du er utilfreds med ,eller rejs ud i verdenen,sælg hele lortet og start forfra  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MortenJ

Start med at snakke med din partner om det og se om i sammen kan finde en løsning. Det vil næsten uanset hvad betyde at du skal til at lave et eller nyt i dit liv. Du finder næppe frem til at alt skal være det samme - så tænk allerede nu over hvad det kunne være der kunne gøre dig glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chokoladenarkoman31

Tusind tak for jeres svar alle 3!!! Det er faktisk alt sammen noget jeg kan bruge og reflektere over. Tak og hav en dejlig dag alle 3 :) - det rimede og gav mig et lille smil på læben :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind