veddetikke

Er hun interesseret i mig? pigeråd !

7 svar i dette emne

hej. 

har den skønne kollega jeg arbejder med en gang i ugen. 

hun er gift med en 15 år ældre herre, som hun ikke er så lykkelig med. 

Eller sagt på en anden måde, så elsker de hinanden, men hun føler bare ikke han er den rette længere. 

De har ændret sig meget de seneste 10 år.

sammen har de 3 børn på 4,7,11 år. 

Det er mest det der gør hun holder fast i ham, for ikke at ødelægge familien. 

Det var lidt om hendes forhold. 

jeg er helt vild med hende og har skrevet lidt med hende. 

de seneste dage synes jeg hun også er begyndt at skrive til mig med ligegyldige spørgsål forstået på den måde, at det for mig bare virker som en undskyldning for at skrive til mig. 

hun sender tit kys-smiley, når hun sms´er mig. 

hun har fortalt mig at hun rigtig godt kan lide mig

hun har spurgt om vi skulle drikke kaffe en dag efter arbejde.

hun har fortalt mig hun ikk er så lykkelig osv. 

min tanke er, hvorfor fortæller hun mig det?

hvorfor skriver hun oftere til mig?

hvordan ved jeg om hun er interesseret i mig?

hvad burde mit næste træk være??

håber i kan finde rundtt i mit forvirende indlæg. 

Det er skrevet hurtigt  min 5 minutters pause :D 

Tak

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg synes du skulle tage imod hendes foreslag om, at drikke kaffe og så se hvad der sker? 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det kan både være at hun er interesseret i mere med dig, men det kan lige så godt være at hun mærker DIN interesse og "bruger" den ift. at hun har brug for at lukke op om sit ikke-lykkelige ægteskab og ser dig som en fortrolig. Måske har hun ikke rigtig andre at tale med om det, som ikke kender manden osv. 

MEN det kan jo lige så godt være at hun er vild med dig og håber på at ses med dig udenfor arbejde så hun kan finde ud af om du er den der får det hele til at give mening. I min optik bør ingen blive i et ægteskab der ikke fungerer med den grund at man vil beskytte børnene. Vi lever kun én gang og fortjener sgu at være lykkelige, og tro mig, børnene har allerede mærket det hvis de voksne har..

Ud og drik kaffe med hende, lær hinanden endnu bedre at kende og mærk efter. 

Læg ikke for meget i smiley´er..   Læg noget i din mavefornemmelse, og ellers må du fortælle hende hvordan du har det.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der er vel 4 muligheder: Jeg gætter men listen er lavet efter hvad jeg tror er mest sandsynligt... 

1) Hun vil gerne have en affære med dig - hun har sine tre børn med en mand der keder hende lidt men der skal meget til for at en mor med tre børn går hjemme fra.

2) Hun er forvirret - hun vil gerne prøve dig af, hun ved ikke rigtig hvad hun skal gøre med et ægteskab der ikke rigtig kører... 

3) Hun vil skilles og du kan være den afgørende faktor... 

4) Hun har brug for en ven og tilbyder dig en kaffe samtale... 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Du skal først og fremmest tænke dig grundigt om, er du selv seriøs og tænker på at "overtage" 3 medbragte børn, som er i konflikt på grund af forældrenes skilsmisse, hvis du er så gå med det.

Det der pirrer dig nu er både spændingen ved en erobring og en romantisk følelse, og ikke mindst den seksuelle tiltrækning.

Men det bliver altså også mandag og regnvejr og vasketøj huslige pligter, børne skrål, konflikter med børn du ikke er så følelses mæssigt knyttet til, og tro mig, selv med egne børn kan det være vanskeligt at klare.

For efter min mening må du hvis du går efter den kvinde, gå hele vejen, for hvis det "kun" er en affære du søger så syntes jeg du skal slå hende ud af hovedet. Det vil såre alt for mange.

Og jeg forstår ikke at du kan blive forelsket i en kvinde der først sætter 3 børn i verden, som pt. er ret små for så at sætte deres tilværelse på spil, det er ikke en moral der kan bruges til andet end hendes egen fordel, måske fordi hendes tilværelse er blevet for kedelig og besværlig med tre børn og mand at tage sig af.

Husk på at hvis du gifter dig med hende kan hun også gentage historien, med dig som hovedperson.

Der blev skrevet at man ikke skal blive i et forhold hvor der ikke er kærlighed i, men hvad er kærlighed er det måske ikke at i det mindste prøve at kæmpe for den man engang var "forelsket" i og genfinde hinanden i en anden følelse af samhørighed og så kan det være at det er netop det der gør at kærligheden bliver genfødt.

Og skal tre børn som forhåbentlig er født som ønske børn rives ud af deres trygge tilværelse. Man skal passe på ikke kun at tænke på ens egen fornøjelse. Mvh. Kisser D.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Icecreambandit

Tak for det gode råd. Overvejer måske at være mere direkte omkring det.

Tirole

Jeg er helt enig med dig. Det er de samme tanker jeg har gjort mig.

Faktisk i samme rækkefølge som du angiver.

Kisser D

Jeg har ingen ide om at blive gift med hende eller noget seriøst forhold.

Jeg skal ikke opdrage på andre børn eller bøvle med dem..

Derudover tror jeg ikke hun ønsker at gå fra sin mand.

Det der er tale om er mere at have en affære fra vores begges side tror jeg.

Eller i hvert fald fra min  siide.

Redigeret af veddetikke
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tak for din tilbage melding.

Hvis det kun er en "fling" du er ude efter så er det næsten værre, man skalter og valter ikke med 3 børns tilværelse,

der er masser af singler derude du kan lege med. Jeg taler af erfaring.Utroskab ødelægger meget.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind