Oh White Wolf

Underlig Forespørgsel, men; Hvad gør jeg

11 svar i dette emne

Hej Allesammen!

Ja, så blev jeg 38 for et par dage siden, og jeg må indrømme, at jeg er lidt lost. - Kæresten, mit livs kærlighed, skred her for godt og vel 3 måneder siden, og det har medført et kæmpe tomrum, ikke bare i mig, men i min dagligdag. Derudover er jeg Skizofren, førtidspensioneret og temmeligt handlingslammet af flere årsager, og; jeg keder mig.

Jeg mangler noget at lave, for et begrænset budget, der kan give mig indhold i min hverdag, med mine begrænsninger.

Normalt ville jeg nok bare være startet på en uddannelse, eller noget frivilligt arbejde, men jeg har ikke energien og overskuddet, og at indgå i sammenhænge, på normale vilkår, er næsten umuligt - jeg får for mange indtryk og må trække mig hurtigt.

Ergo, jeg har siddet herhjemme, siden januar, og blødt og grædt tårer, men nu hvor smerten og afsavnet efterhånden er til at bære skal jeg til at kigge fremad.

Pointen er bare, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med mit liv. - Værestederne er traskede tynde, sport siger mig intet og jeg har ikke penge til at gå i byen som jeg gerne ville. 

Jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og hvor jeg skal gå hen i min dagligdag, der ikke får mig til at brække mig af den kolde trummerum.

Nogen der har nogle forslag til hvor fanden jeg kan gå hen? Og hvad fanden laver man, når man reelt set knapt kan en skid..?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg går på cafe hver dag og køber mig 2 kopper kaffe og ryger en cigaret til hver kop kaffe og kikker på bylivet ,  det koster mig 20 kr for den første kop kaffe og 10 kr for kop nr 2 , det er en billig måde at tage i byen på 

2

Del dette indlæg

Del på andre sites

Måske var det en idé.. Bare at gå mere ud, og mærke byen.. Vil tænke over det. <3 Tak for input.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ville du evt. kunne noget frivilligt arbejde i de timer (omfang) du kan overkomme ? Bare det at komme lidt ud og møde nogle mennesker og mærke dig selv på en anden måde ?

Uanset hvad du finder på ønsker jeg dig mega meget held og lykke <3

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jo tak, Ice. :)

Har lige skrevet til en redaktion og søgt praktik; håber jeg får godt svar tilbage. :)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, Oh White Wolf skrev:

Har lige skrevet til en redaktion og søgt praktik; håber jeg får godt svar tilbage. :)

Er du god til at lave mad? Jeg ved godt det lyder fjollet, men god, spændende mad (det kan altså også gøres billigt, hvis man tænker sig om) kan altså løfte ens livskvalitet et godt hak.

At prøve nye retter, nye teknikker osv er også spændende og tidskrævende

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, Madokamagica skrev:

Er du god til at lave mad? Jeg ved godt det lyder fjollet, men god, spændende mad (det kan altså også gøres billigt, hvis man tænker sig om) kan altså løfte ens livskvalitet et godt hak.

Jo, tak for inspirationen, og det er nok noget, jeg kigger til, men det jeg søger er sammenhænge - steder at indgå i samspil med andre, uden at det bliver en parade af mere eller mindre psykotiske tilfælde. - Ja, er selv syg, men jeg er relativt velfungerende, bortset fra et manglende overskud, der nogen gange tager fusen på mig. - Det sidste gør også, at jeg ikke formår ret meget, der har med pligter at gøre.. - Dunno, Et politisk parti, maybe? Foreninger? - Der er nok at vælge imellem.. - Google-time. :)

Tak for svar indtil videre. :) 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 timer siden, Madokamagica skrev:

Jeg er dårlig til at lave mad og jeg hader at lave mad så  det bliver til mysli til morgenmad og rugbrød med rullepølse og italiensk salat til aftensmad 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 5 timer siden, Oh White Wolf skrev:

Jeg synes du er SEJ allerede nu <3 ;)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind