• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
DenBruneMunk

GoMore vs Uber

12 svar i dette emne

Skrevet (redigeret)

For 1 time siden, us74 skrev:

Så vidt jeg ved er der ikke 1000 uber chaffører der er anklaget af SKAT - det har jeg for øvrigt heller ikke skrevet.

I forhold til Gomore - Hvis du skal have 500 i tilskud taler vi kørsel over broen - og du skriver det skulle være 30 gange om måneden.

Det er useriøs argumentation i min verden - derfor gider jeg ikke bruge mere tid på denne tråd.

Useriøst, hvordan tjener en Uber chauffør 600.000? Som du nævner, totalt useriøst argument, når du ikke kan forstå pointen i hvordan folk arbejder for at tjene penge.
Husk, som et andet eksempel, så kræver det bare 2 passager med på turen som begge supplerer med 499kr, så har du skåret en god portion af de 30 dage.

Og 1000 ,det var ikke engang nok, hvis du gad fakta checke, så fandt du flere artikler på emnet.

http://www.b.dk/nationalt/nu-gaar-skat-efter-uber-chauffoererne

Her er SKAT's argument
Langt hovedparten har tjent under 20.000 kroner. Men om man så kun har tjent 10.000 kroner, så ændrer det jo ikke på, at der skal betales skat af beløbet, siger underdirektør i Skat Per Jacobsen til Politiken.

Lad være med at kalde noget useriøst , når du ikke kan argumentere for dit helt igennem useriøse argument :)

Redigeret af DenBruneMunk
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

For 1 time siden, us74 skrev:

Så vidt jeg ved er der ikke 1000 uber chaffører der er anklaget af SKAT - det har jeg for øvrigt heller ikke skrevet.

Lige for at slå det fast, det du skrev var:

Og tilbage ved udgangspunktet. Dem SKAT har anklaget er jo ikke dem der hartjent 100 kr., eller 500 kr. Det er dem med 6 cifret omsætning, 

Som var noget vrøvl for det er som sagt ALLE dem, som har tjent nok til at skulle indberette det til skat, og det er IKKE dem som har haft en 6 cifret omsætning, så noget vrøvl og ikke sandt.

Redigeret af DenBruneMunk
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind