Trine13

Har han fået forårskuller?

3 svar i dette emne

Hej alle.

Min pelsbold er begyndt at miave ret kraftigt tidligt om morgenen (starter ca. kl. 4-5). Og han bliver ved...

Jeg har tænkt om det kan være fordi det er begyndt at være tidligere lyst om morgenen? Han er 7 år gammel, steriliseret og han er indekat.

Der har været perioder hvor han har miavet før, men har været fordi han måske ikke har været nok stimuleret - det bør dog ikke være tilfældet nu. 

Jeg har haft en periode hvor jeg har haft mistanke om at han har været forkølet, men tror han er ok nu.

Hvad tænker i det kan være? Tror i han har forårskuller eller tror i at han prøver at fortælle mig der er noget i vejen?

Og hvis det "bare" er forårskuller, hvad kan jeg så gøre ved det? Jeg vil helst ikke vækkes så tidligt hver dag, og jeg tror også det forstyrre underboen (selvom de ikke har sagt noget) :/

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der kan også være en dejlig dame i nærheden som "dufter" forførerisk.

Bare fordi at han ikke kan længere er det ikke helt ensbetydende med at han helt har glemt at der var et eller andet som var interessant på det område

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Hej Trine,

Jeg er ikke taler flydende dansk, men jeg oversat dit indlæg ind i mit modersmål med Google Oversæt og jeg vil forsøge at svare så godt som jeg kan. Min kat er også syv år (han vil vende otte år i slutningen af denne måned) og steriliseret, og jeg er ikke sikker på, om han er vågnet min mor tidligt om morgenen (han går udenfor om natten), men hvis jeg husker rigtigt, han gør opføre sig underligt omkring vinteren og foråret. I disse tider kan han ikke beslutte, om han ønsker at være indendørs eller udendørs, og han er ganske vanskeligt at leve med.

Hvis du kan, kan du prøve at lege med ham med en kattelegetøj, såsom en drillepind med fjer (jeg tror de er populære blandt katte), i løbet af dagen. Dette vil sandsynligvis gøre ham træt ved nattetid og få ham til at sove igennem hele natten. Sørg for, at hans seng er komfortable og at den er sat i et sted, som han kan lide. Det vil forhåbentlig være sjovere for jer begge. :gogo:

Redigeret af Lingvist2017
1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind