• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
FruV

steriliseret i 4 år - nu gravid

2 svar i dette emne

Som overskriften siger: Jeg har været steriliseret siden 2013, har 3 børn på 8, 12 og 14 år. SÅ var rigtigt afklaret med det, og da jeg er super fetil, var sterilisation den bedste løsning for mig.

Meeeen. i mandags var min mens stadig ikke kommet, og da min mand og jeg sad i sofaen og pjattede, prikkede han mig på siden af det ene bryst, hvilket bare gjorde mega ondt.

Dagen efter valgte jeg at tage en G test, da det som regel hjælper på psyken at se en negativ test, og så falder tankerne til ro, og vupti, mens kommer. Det var i hvert fald min erfaring fra tidligere.

Men til vores store skræk blev testen POSITIV!!!! Jeg tog yderligere 3 bare for at være sikker, og jow jow, de var sørme også positive allesammen.

Om aftenen fik jeg ondt i den ene side, og kom på lægevagten, som akut indlagde mig, med mistanke om graviditet uden for livmoderen. Jeg røg videre til næste sygehus hvor jeg blev scannet. Og der var INTET at se. Hverken i livmoderen, eller i nogle af æggestokkene.

Det blev taget en HCG prøve, som lå på 66. 

Idag fik jeg så taget endnu en blodprøve og Mandag skal jeg så til scanning igen for at se hvad der sker derinde.

Jeg er fortvivlet, forvirret og forbandet sur, over at jeg skal være en af de 2 % der på trods af sterilisation er blevet gravid. Jeg er fortvivlet over at jeg skal til at tage stilling til om der skal være et barn mere, eller om der ikke skal, sidder det uden for livmoderen, eller sidder det hvor det skal. Går det til af sig selv, hvis det ikke sidder hvor det skal, eller skal jeg opereres. 

Er der nogle herinde der har prøvet noget lignende eller kender nogle der har. Har brug for at høre andres historier eller erfaringer.

på forhånd tak 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg hader at sige det her - men mon ikke det sidder uden for livmoderen? Og i så fald har du ikke rigtig noget valg

Knus

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind