Vandmand05

Forår og single

9 svar i dette emne

Nu hvor solen er begyndt at skinne og foråret titter frem, bliver jeg ligeså deprimeret, som nogle gør om vinteren :(. Jeg er så træt af at være single.. Når foråret kommer og sommeren nærmer sig, har jeg den der følelse af at mangle en :trist:. En man kan nyde sommeren med, gå ture, tage til koncerter, sidde i solen og få en øl/drink, kysse, kramme, hygge/grille med venner, vågne op sammen med, tage på ferie osv osv :love:. Men endnu et år går jeg sommeren i møde alene. Jeg har mine to dejlige børn, som jeg elsker overalt på jorden, meeeeen det er ikke helt det samme som en mand :trist:

Forleden sad jeg og snakkede med en veninde om vores yngre dage. Vi snakkede om da vi hver især mødte vores kærester, som blev vores mænd (min ex). Den der følelse af nyforelskelse, og spænding :wub:.. uhh jeg ville gøre alt for at finde en, som igen kan give mig den følelse :worship::banan:

Jeg er på dating, tinder, går i byen osv, men jeg er åbenbart ikke interessant og tiltrækkende nok :whine:.. 

Andre der har det ligesom mig :blush:??

undskyld mit ynkelige opslag :genert::lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Du har jo været gift, så selfølgelig er du god nok.

Er det ikke den gamle med, at kærligheden kommer når vi mindst venter det.

Da jeg var single, og boede i Kbh. ( ved ikke om du bor i Kbh. Eller omegn) var jeg med i noget der hed Københavner Logen. Der var alle mulige aktiviteter, fælles gå ture ,bowling, besøg på en irsk bodega hver 1 fredag i måneden, og fester for singler.

Det var meget stille og roligt, selvfølgelig var der alle typer, nogen der søgte one Night stands osv. Men man kunne mødes på sine egne premisser.

Redigeret af Tilflytteren
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Bor på Fyn. Jeg er også med i en singlegruppe, og har været med til et arrangement (en sommerfest) men det var ret hurtigt, at der var grupper der blev dannet, af se der kendte hinanden i forvejen :(. Men måske jeg skulle prøve igen :gruble:. Og ja så må jeg vel tænke på, at der måske er en mening med, at der endnu ikke er dukket en op. Den rette må jo være derude et sted. Der MÅ findes en som vil mig det godt, og gerne vil være sammen med mig :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

din tråd er ikke ynkelig , jeg er også single og savner en at dele tilværelsen med , men jeg er i et sted i mit liv at jeg har det nogenlunde med at være single , jeg søger ikke efter en at være sammen med som jeg har gjort tidligere , og ja jeg kikker da efter kød når jeg går på cafe , jeg er da ikke helt død endnu 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Havde det også tit sådan, da jeg var single. Og lyset og varmen kom tilbage. Så forstår dig godt.

Det med ikke at kunne finde en kæreste. Tror det er sværere at finde en, når man er enlig mor. Kan være en stor bid, da folk sætter deres frihed højre og højre, og bliver nok ikke nemmere, jo ældre børnene bliver.

Men du må bestemt ikke miste håbet. For er nogle af os der er ligeglad. Jeg har været i forhold med et par kvinder med børn. Og ikke derfor vi ikke blev sammen :)

Du skal bare ikke prøve for meget, men bare prøve at nyde livet. Så står han der pludselig :kys:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har det ikke helt som dig, for jeg er selvvalgt single. Jeg ønsker ikke et bindende forhold, medmindre jeg møder en som jeg virkelig som i virkelig meget klikker med. Jeg har været gift, og er 100% alene mor, men det har nu ikke været er problem. Jeg har prøvet singlegrupper før, men erfaret ligesom dig at de fleste danner grupper med dem, de kender i forvejen. 

Jeg forstår godt hvordan du har det, sådan havde jeg det for nogle år siden. Du skal ikke give op, der er en derude til dig. Mit bedste råd ville være at prøve nye ting, gå på cafe nye steder osv. Meld dig ind i en forening hvor man møder andre mennesker med børn, hvor man også kan have sine børn med, her er der større sandsynlighed for at møde nogen, du har det godt med, og som selv måske har børn. Prøv evt. http://www.singleplus.dk/  ( der er jeg ) 

Jeg ved godt det er træls med alle de gode råd, når man sidder der i sofaen lørdag aften og føler sig ene og alene :ae:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der har jeg også været for et års tid siden... Synes at jeg så forelskede par OVERALT og hold nu kæft hvor ville jeg gerne mærke den der helt særlige følelse igen, men lige som jeg havde det sådan ændrede det hele sig.

Jeg mødte den her helt særlige mand en aften ude med venner og veninder. Med det samme jeg så ham vidste jeg bare at jeg MÅTTE lære ham at kende. Kan ikke sige hvad det var, men det var helt specielt. Vi talte sammen og han havde det helt på samme måde. Det var meget mærkeligt, som om det var meningen at vi skulle møde hinanden.
Han fortalte at han var gift og det var tydeligt at han var stolt at sit ægteskab da de havde kommet gennem mange ting sammen og har to børn osv. Jeg lyttede bare. Det var ikke vigtigt da jeg slet ikke var der hvor jeg tænkte at han skulle scores, mere at jeg jo bare måtte lære ham at kende..
Lang historie kort, vi er total tiltrukkede af hinanden og siden maj sidste år haft noget kørende ved siden af hans ægteskab. Det er ikke noget jeg vil anbefale overhovedet, men det blev en øjenåbner for mig uden at jeg så det komme. 
Jeg møder så en anden i sommerferien '16 og vi ses rigtig meget, men selv efter et par mdr. mangler den der helt rigtige følelse stadig og vi bliver enige om at ses for hyggens skyld da vi fungerer vildt godt sammen. Han har heller ikke de der sommerfuglefølelser, så ingen er sårede. 

Det er det mest perfekte "forhold" jeg har haft. Jeg sårer ingen og ingen sårer mig. Jeg har alle muligheder for at møde mr. Right samtidig med at jeg har en at lave alle de her hyggeting med, for det er ikke kun kys og knald. Vi går ture, på restaurant, fester med hinandens venner, sover sammen osv. 

Siger ikke at du skal få en B-ven og bestemt ikke en der allerede er i forhold, men at man kan gøre det på mange måder indtil den helt rigtige står foran dig når du allermindst venter det og ikke "søger det"..

Håber at du får den bedste sommer :)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 19/3/2017 at 16:03, Icecreambandit skrev: Der har jeg også været for et års tid siden... Synes at jeg så forelskede par OVERALT og hold nu kæft hvor ville jeg gerne mærke den der helt særlige følelse igen, men lige som jeg havde det sådan ændrede det hele sig.

Jeg mødte den her helt særlige mand en aften ude med venner og veninder. Med det samme jeg så ham vidste jeg bare at jeg MÅTTE lære ham at kende. Kan ikke sige hvad det var, men det var helt specielt. Vi talte sammen og han havde det helt på samme måde. Det var meget mærkeligt, som om det var meningen at vi skulle møde hinanden.
Han fortalte at han var gift og det var tydeligt at han var stolt at sit ægteskab da de havde kommet gennem mange ting sammen og har to børn osv. Jeg lyttede bare. Det var ikke vigtigt da jeg slet ikke var der hvor jeg tænkte at han skulle scores, mere at jeg jo bare måtte lære ham at kende..
Lang historie kort, vi er total tiltrukkede af hinanden og siden maj sidste år haft noget kørende ved siden af hans ægteskab. Det er ikke noget jeg vil anbefale overhovedet, men det blev en øjenåbner for mig uden at jeg så det komme. 
Jeg møder så en anden i sommerferien '16 og vi ses rigtig meget, men selv efter et par mdr. mangler den der helt rigtige følelse stadig og vi bliver enige om at ses for hyggens skyld da vi fungerer vildt godt sammen. Han har heller ikke de der sommerfuglefølelser, så ingen er sårede. 

Det er det mest perfekte "forhold" jeg har haft. Jeg sårer ingen og ingen sårer mig. Jeg har alle muligheder for at møde mr. Right samtidig med at jeg har en at lave alle de her hyggeting med, for det er ikke kun kys og knald. Vi går ture, på restaurant, fester med hinandens venner, sover sammen osv. 

Siger ikke at du skal få en B-ven og bestemt ikke en der allerede er i forhold, men at man kan gøre det på mange måder indtil den helt rigtige står foran dig når du allermindst venter det og ikke "søger det"..

Håber at du får den bedste sommer :)

Jeg mødte også en i byen for et par år siden. Ligesom dig, så havde jeg bare den der "ham skal jeg have" . vi snakkede SÅ godt sammen. Der gik over en time før jeg så hans ring. Han havde ikke gemt den, men havde heller fortalt mig, at han var gift. Men vi snakkede jo også kun:genert:. Jeg tog lidt afstand, da han begyndte, at ligge op til noget. Jeg blev selv vraget af min eksmand pga han havde fundet en anden:angry:, så jeg var ikke interesseret i, at være "hende den anden" .. Meeeeen jeg kunne ikke modstå ham, og nåede frem til, at det ikke var mit problem, at han var gift :tie:

Jeg har aldrig oplevet sådan en kemi, og tiltrækning på den måde.. ja selv nu 2 år efter får jeg et sug i maven når jeg skriver om ham. Han var SÅ sød, god at snakke med, og ikke mindst FANTASTISK i sengen :ivrig:. Han spurgte efterflg om han måtte ringe, skrive eller komme forbi, men jeg sagde nej :(. Jeg kunne mærke på mig selv, at jeg ikke kunne magte at skulle såres igen :whine:. Så hellere stoppe med det samme. 

Jeg ser ham ind imellem, da han bor i en by, hvor jeg er vokset op, og stadig kommer jævnligt, og mit hjerte slår et ekstra slag hver gang. Gift eller ej, så ville jeg uden at blinke springe på ham igen :wub: :lol:

jeg må jo lede videre, og håbe at Mr right også er derude til mig et sted :) 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 11 timer siden, Vandmand05 skrev:

Jeg mødte også en i byen for et par år siden. Ligesom dig, så havde jeg bare den der "ham skal jeg have" . vi snakkede SÅ godt sammen. Der gik over en time før jeg så hans ring. Han havde ikke gemt den, men havde heller fortalt mig, at han var gift. Men vi snakkede jo også kun:genert:. Jeg tog lidt afstand, da han begyndte, at ligge op til noget. Jeg blev selv vraget af min eksmand pga han havde fundet en anden:angry:, så jeg var ikke interesseret i, at være "hende den anden" .. Meeeeen jeg kunne ikke modstå ham, og nåede frem til, at det ikke var mit problem, at han var gift :tie:

Jeg har aldrig oplevet sådan en kemi, og tiltrækning på den måde.. ja selv nu 2 år efter får jeg et sug i maven når jeg skriver om ham. Han var SÅ sød, god at snakke med, og ikke mindst FANTASTISK i sengen :ivrig:. Han spurgte efterflg om han måtte ringe, skrive eller komme forbi, men jeg sagde nej :(. Jeg kunne mærke på mig selv, at jeg ikke kunne magte at skulle såres igen :whine:. Så hellere stoppe med det samme. 

Jeg ser ham ind imellem, da han bor i en by, hvor jeg er vokset op, og stadig kommer jævnligt, og mit hjerte slår et ekstra slag hver gang. Gift eller ej, så ville jeg uden at blinke springe på ham igen :wub: :lol:

jeg må jo lede videre, og håbe at Mr right også er derude til mig et sted :) 

Jeg kan 100% sætte mig ind i det du skriver.. og sikke en total dejlig historie - også selvom der er den der ring på fingeren.

Har selv prøvet at "kæmpe imod" min hr. gift, men vi bor tæt på hinanden, kommer de samme steder, er super gode venner og med fælles venner plus skriver sammen tæt på hver dag om alt og ingenting. Når vi ses er der ingen vej udenom og jeg ved at den dag jeg finder en kæreste er jeg nødt til at droppe ham helt - også som ven for er bange for at jeg ville falde i hvilket jeg ikke vil. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind