• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
fætter højbens fætter

Orgasme Adlibitum

1 svar i dette emne

Skrevet (redigeret)

ADVARSEL.!!!! :blush2::blushing: Sjofelt og kinky og perverst sprogbrug

RISIKO FOR AT DU BLIVER LIDERLIG,DET ER FOR EGEN REGNING :ae:

Kære dame eller mand

Du må gerne lyne bukserne ned eller stikke hånden i trussen

Jeg har længe haft en fantasi om at få alt det sex jeg overhoved kunne ønske mig,hvilket jeg måtte få opfyldt,

så jeg kontaktede den lokale swingerklub,for at høre om de kunne hjælpe mig med det

det ville de meget gerne og syntes jeg var en frisk pige/dame

mine kriterier var at jeg selv skulle udvælge de mænd som skulle misbruge/tilfredsstille mig

vi aftalte en dag hvor der skulle komme en masse mænd som jeg skulle udvælge og tjekke deres lem og krop 

da dagen kom var der 25 stk som gerne ville deltage,jeg bad dem om at smide tøjet sammen med mig,så jeg kunne se deres kroppe og udstyr,de og mig smed tøjet og jeg fandt 15 gode lækre mænd med godt udstyk i en god størrelse,hvor især 4 var lækre og 7 andre havde meget store pikke

Da da dagen /aftenen kom hvor jeg skulle udnyttes og misbruges kunne jeg næsten ikke sove men fik lidt søvn alligevel

jeg mødte op efter aftalt tidspunkt og kunne høre meget aktivitet i brugekabinerne,og spurgte om jeg måtte bade med drengene hvilket jeg gerne måtte,de blev lidt overrasket over mit fremmøde men havde ikke noget imod det

jeg smed tøjet og spurgte om de kunne hjælpe med at vaske mig og det var bestemt ikke noget problem,jeg blev hurtigt omringet at mænd med rejsninger hvilket var så frækt jeg blev så liderlig af det og begyndte at stønne, hvilket de straks opfattede og ragede på mig overalt,det var så lækkert med liderlige fingre og hænder overalt på mig krop,jeg stillede mig op af væggen og spredte benene så de kunne slikke mig,det var som en drøm jeg fik tunge de rigtigt steder og kom ret hurtigt og mine høje stønne lydegjorde det hele gik lidt amok på mig og mændene,der var pikke overalt og liderlige hæse/stønnende mandelyde   

Det var tid til at få det jeg ønskede allermest PIK adlibitum,

Jeg slukkede bruseren og viste at nu skulle der kneppes igennem,de hjalp med at tørre mig og bar mig ind på en slags bænk hvor de kunne stå overskrævs mens jeg lå og tog imod deres pikke jeg bad dem om at stille sig i kø mindste pikke først og de største til sidst

Jeg lagde mig klar til den første,han trængte hurtigt op i mig og  det var bare skønt han tog mine hofte så kan kunne støde hårdt i mig skøønnt at mærke lemmet og hans ivrige stød,han kom ret hurtigt så den næste kunne komme til,han bankede sit lem på mine kusse og pressede det ind i mig han var lidt anderledes i sin teknik,og kom også ret hurtigt,efter jeg havde tømt 4,5 stykker kom jeg selv igen med hjælpe fra flere finger og hænder fra de mænd som havde fået deres orgasme,jeg blev helt vild og gik i en form for trance hvor hele min krop sitrede og var en stor liderlig klump af sexorgie jeg fik jo efterhånden større og større pikke om mig og jeg blev efter hånden meget stor i mit køn jeg var snart klat til den sidste og største pik hvilket jeg bestemt glædede mig til han stod så det med et lem jeg aldrig troede fandtes,han åbnede mig helt til næsten bristepunktet,og pressede sit lem i mig på en grotesk dyrisk måde som jeg elskede min krop sitrede og jeg skreg som en sindsyg KNEP MIG KNEP MIG man pumpede sit lem hemningfsløst i mig og så helt vild ud i øjenene,ÅÅHHH det var helt fantastisk det er hvad jeg kalder at blive KNEPPET

Han pumpede at sin sperm i mig sammen med alt det sperm der var fra alle de andre mænd og han faldt sammen bagefter over mig men det var ikke slut endnu,giv mig finger sagde jeg til nogle af mændene, eller pik  der var hurtigt en som stak sine 3 finger op i mig og snart 4 en andenhældte lidt olie over hans hånd så den kunne glide helt ind i mig,ÅÅHHH det var så frækt at se på, og flere mænd måtte onanere til mens de så min kusse være helt udspilet jeg fik massage vibrator på clit og jeg var helt væk i liderlighed fik kæmpe orgasme som sitrede hele mig krop

og jeg kunne snart ikke klare mere ,og mændene var efterhånden også helt tømte,og der var store søer af sperm på gulvet og man skulle passe på ikke af glide i deres sperm,

Der var vel gået et par timer og vi var vist alle trætte og trængte helt sikkert  ikke til kusse eller pik det første stykke tidJeg fik en form for gratis logekort til klubben så jeg kunne komme og være med og give og få mit behov og mænd & pigernes behov dækket  når jeg trængte

Redigeret af fætter højbens fætter
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind