• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
KiraG76

Charbroil gasgrill T-36G.

2 svar i dette emne

Hej med jer.

Lad mig starte med at sige jeg er HELT ny mht til gasgrill så måske jeg spørger dumt / uvidende i indlægget, dette håber jeg i kan bære over med :-)) 

1) Min kæreste og jeg har netop købt Charbroil gasgrill T-36G. Idag skulle vi grille på den - vi lavede en okay kylling men syntes godt nok ikke der er meget "smæk " på grillen. Er det normalt en gas grill ikke virker så effektivt som en kugle grill?

Jeg grillede pølser til børnene og det tog jo mildest talt 5 -6 min hvor på en kugle grill det vil gå væsentlig hurtigere. 

Jeg syntes ikke den bliver ordenligt varmt når jeg mærker - men alligevel kunne den lave en kylling som var rimelig god (indirekte ) - er det mig som bare skal vænne sig til at gå over til gas grill fremfor kugle grill??????

2) Starter jeg grillen optimalt på denne her måde - Jeg sætter alle tre plader op på fuld kraft, tænder gassen og tænder så. Er er der "mere optimale måder" at tænde den på? 

3)De knapper man regulerer varmen (ligesom et komfur) oplever jeg driller lidt. Når jeg skal skrue op på en plade skal jeg trykke den ned imens jeg drejer eller skal jeg bare dreje? Spørger pga. kan se termometret ikke regulere sig markant af nogle af delene .

Håber på lidt nybegynder råd - har naturligvis købt helt ny gasflaske

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej

Ja det er rigtig at en gasgrill ikke er nær så varm som en kuglegrill, da der ikke er kul som brænder/ giver varme. 

Dog slipper du for bøvlet med at varme kul. 

Efter 5 min med fuld varme skulle du gerne have en center varme på grillen på omkring 200 grader. 

Husk at varme risten op inden du griller. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind