EmmaL95

Rabatkoder er det bedste der findes!

Bruger du rabatkoder?  

3 stemmer

1. 1. Bruger du rabatkoder?

• Selvfølgelig
      1
    • 1

Recommended Posts

EmmaL95

Hej tøser, nu handler jeg en del på nettet, fordi det simpelthen er så lækkert, at man kan sidde hjemme hos sig selv og gøre det. Men jeg har faktisk aldrig lagt mærke til at man kan bruge rabatkoder, før i går, da jeg sad sammen med en veninde og skulle købe nyt tøj, hun bruger åbenbart altid rabatkoder, og det vil jeg helt sikkert også gøre fremover, vi sparede forresten begge 25% på vores bestillinger hos H&M. Hjemmesiden hvor min veninde fandt en rabatkode hedder https://couponix.dk/, hvis det kan hjælpe nogle af jer andre shoppe glade mennesker! Hvad er jeres erfaringer ellers med rabatkoder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlåHimmel

Reklame reklame reklame- tøzer :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fiepigen02
On 6/3/2017 at 21:22, EmmaL95 skrev:

Hej tøser, nu handler jeg en del på nettet, fordi det simpelthen er så lækkert, at man kan sidde hjemme hos sig selv og gøre det. Men jeg har faktisk aldrig lagt mærke til at man kan bruge rabatkoder, før i går, da jeg sad sammen med en veninde og skulle købe nyt tøj, hun bruger åbenbart altid rabatkoder, og det vil jeg helt sikkert også gøre fremover, vi sparede forresten begge 25% på vores bestillinger hos H&M. Hjemmesiden hvor min veninde fandt en rabatkode hedder https://couponix.dk/, hvis det kan hjælpe nogle af jer andre shoppe glade mennesker! Hvad er jeres erfaringer ellers med rabatkoder?

Altid dejligt at spare nogle penge når man handler online, 25% rabat lyder ikke helt dumt hehe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EmmaL95
On 10/3/2017 at 11:05, fiepigen02 skrev:

Altid dejligt at spare nogle penge når man handler online, 25% rabat lyder ikke helt dumt hehe :)

Bestemt! :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa

Jeg syntes det er et super tip hvis man sidder og har planlagt et indkøb. Tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind