Rada

Min mand kom hjem troede jeg!!!!

5 svar i dette emne

Hej debat.

jeg vil høre om der er nogen som har oplevet det samme som mig før og kan give et svar på min oplevelse.

Min søn, hund og jeg sidder i stuen. Min søn ser tv og jeg læser. Min mand er ude at gå tur og da jeg kan høre han kommer hjem siger jeg naturligvis 'hej', vores hund reagere også og løber ud i gangen, hvilket jeg ved han ikke vil gøre hvis ikke var 'nogen'. Det lyder som om min mand går direkte ud på toilettet, så jeg tænker ikke yderligere over det indtil døren atter går op og min mand kommer ind og siger 'hej'. I det tidsrum gik der nok ca 10 min. Jeg bliver lidt mærkelig til mode og spørger hvor han havde været henne for jeg troede han var på toilettet efter han kom hjem ('første gang'). Men han var kun kun kommet hjem den ene gang.

Når jeg efterfølgende tænker på episoden kan jeg godt mærke forskel på de to hjemkomster. Den første føltes mere som om jeg var lidt i en bobbel og den sidste føltes mere virkelig og jeg kunne mærke den friske luft ude fra da han kom ind. 

Jeg har aldrig oplevet noget lignende før. Har I????

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

stop med at ryge hash.....

2

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ikke helt det samme, men lidt derhen af.

Vi boede på et tidspunkt i den ene ende af et dobbelthus i to etager, og der var for kort tid siden flyttet nye naboer ind i den anden ende af huset.

En aften sidder vi i stuen og ser tv, hunden ligger på gulvet og sover, og det samme gør katten, og pludselig lyder det som om der går nogen tværs hen over loftet i stuen, man kunne høre skridtene, hunden farer op og løber hen til trappen og står og kigger op, katten ligger og stirrer op mod loftet, men der var ikke andre end os 4 i huset, og vi havde hverken røget hash eller drukket :-)

Vi grinede lidt af det, og blev enige om at det må have været huset der havde givet sig eller lign.

Et par dage efter snakkede min kone med de nye naboer, der fortalte at de flyttede igen, da de simpelthen ikke kunne holde ud at bo i huset fordi det spøgte :-)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 2/3/2017 at 18:06, Rada skrev:

og da jeg kan høre han kommer hjem siger jeg naturligvis 'hej', vores hund reagere også og løber ud i gangen, hvilket jeg ved han ikke vil gøre hvis ikke var 'nogen'.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende før. Har I????

Altså mht. hundens reaktion så ræsede mine hunde altid ud til hoveddøren hvis jeg løftede hovedet og kiggede imod døren og sagde "Hej" eller "Kom ind" :D det havde jeg meget sjov med kan jeg huske. 

Hundens reaktion kunne blot være pga. dit "hej"

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det var bare en som lånte toilettet og gik igen, de folk findes.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind