• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
kvindenher

HOTEL I HAMBORG??

2 svar i dette emne

Hej :)

Kan I anbefale et hotel i Hamburg????

Jeg har ikke de helt store krav, dog skal det være rent. Det behøver ikke være luksus, men det skal heller ikke være lige ved at falde sammen.

Det må gerne være billigt - Vi skal være væk i 3 overnatninger, så max 2000 kr. for disse 3 overnatninger i alt for 2 personer.

Der må meget gerne være ok morgenmad på hotellet samt der skal være parkringsmuligheder.

Vi har aldrig været i Hamborg før, men har læst en masse om byen, og det er jo helt ikke til at vælge. Så håber I vil komme med lidt gode råd.

Vi ønsker gerne at bo fhv. tæt på byen, så vi ikke SKAL køre med tog m.m.

På forhånd MANGE tak :):)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 5 timer siden, kvindenher skrev:

Hej :)

Kan I anbefale et hotel i Hamburg????

Jeg har ikke de helt store krav, dog skal det være rent. Det behøver ikke være luksus, men det skal heller ikke være lige ved at falde sammen.

Det må gerne være billigt - Vi skal være væk i 3 overnatninger, så max 2000 kr. for disse 3 overnatninger i alt for 2 personer.

Der må meget gerne være ok morgenmad på hotellet samt der skal være parkringsmuligheder.

Vi har aldrig været i Hamborg før, men har læst en masse om byen, og det er jo helt ikke til at vælge. Så håber I vil komme med lidt gode råd.

Vi ønsker gerne at bo fhv. tæt på byen, så vi ikke SKAL køre med tog m.m.

På forhånd MANGE tak :):)

Hej

Jeg har været i Hamburg flere gange og skal afsted igen til sommer. To gange har jeg boet på Ibis hotel sct. Pauli. Det ligger på bagsiden af Reperbahn få min. gang fra millerntor stadion, st. pauli station og i gåafstand til Landungsbrücke. Det er standard Ibis hotel til under 500 for et dobbeltværelse og morgenmad i tilkøb.

Jeg har også boet på Hotel Imperial. HOLD DIG VÆK FRA DET. Det er fuldstændig nedslidt og et rip-off, hvor der er skimmelsvamp på nogle af væggene. Når du konfronterer receptionen giver de dig til nød et meget dårligere værelse. Hvor fjernsynet for eks. hænger så højt at du kun kan se det, når du ligger ned. Hele hotellet er af virkelig dårlig standard.

Håber du kan bruge det og får en god tur :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind