JazzMay

Bedste Kollegie i Aalborg?

2 svar i dette emne

Hej alle,

Jeg skal (forhåbentlig) læse psykologi på Aalborg universitet efter sommerferien. Jeg bor lige nu i sydsjælland og kender ingen i og intet til Aalborg, så jeg vil lige høre om nogle har nogle informationer om de forskellige kollegier?

Jeg ønsker ikke at bo tæt på centrum, men hellere tæt på mit studie og jeg er mere privat end til det helt sociale, men selvfølelig ikke imod noget fælles engang imellem. Jeg har allerede oprettet en bruger på AKU og kigger på de forskellige steder, men tænkte at nogle af jer måske har lidt mere insider viden? eller måske ideer til hvordan jeg kan finde ud af mere :) Håber i kan hjælpe!

Fra JazzMay

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

NORK er meget fredeligt. Du kan deltage i fredagsbarer og andet socialt hvis du har lyst, men der er intet pres for at gøre det.

Det er efterhånden nogle år siden jeg boede der, men alle jeg har sendt den vej sidenhen har været rigtig glade for det :)

Det er også kun 2 minutters gang fra den store bus"terminal" i østbyen, så det er er en fordel når du skal ind til byen alligeve.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind