Cody

her er tallene venstrefløjen forsøger at skjule
Er integrationsproblemer religionsbestemt ?

40 svar i dette emne

Lige nu, oss skrev:

Du har kun en stemme, så du snakker om en drøm, som er umulig at debattere.

Sludder!

Jeg kan både ønske og debattere mit ønske.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, Helle H skrev:

Nu ved jeg ikke lige hvem den der "Orban" er, men en udskiftning ville nok gøre det bedre hvis bare der kom en mørkeblå politiker til fadet!

Ungarns Victor Orban var den første regeringsleder der tordnede mod EU's manglende handlekraft i forb. med Migrantinvasionen. Han bruger jævnligt både Tyskland og Sverige som skrækeksempler på hvad muslimsk indvandring gør ved et land....En statsmand af format...;)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, Helle H skrev:

Nu ved jeg ikke lige hvem den der "Orban" er, men en udskiftning ville nok gøre det bedre hvis bare der kom en mørkeblå politiker til fadet!

Ungarns regeringschef. Han har forøvrigt lukket landet for modtagelse af muslimer/muslimske flygtninge.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 9 minutter siden, Cody skrev:

.En statsmand af format...

Og dem er der desværre for få af i EU, meeeen Tjekkiet, Slovakiet, Polen og Baltikum har fulgt Orbans stejle holdning om, hvem de respektive lande vil lukke ind.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 8 minutter siden, dewey skrev:

Og dem er der desværre for få af i EU, meeeen Tjekkiet, Slovakiet, Polen og Baltikum har fulgt Orbans stejle holdning om, hvem de respektive lande vil lukke ind.

Ja de har alle (som Danmark) prøvet at blive invaderet før og kender derfor faresignalerne hvilket desværre ikke er tilfældet med lille godtroende Danmark.

Her en af de få muslimer der i forb. med hysteriet omkring Trump's indrejseforbud sætter tingene i rette perspektiv og som derfor selvfølgelig ikke får tildelt spalteplads i MSM.

http://raymondibrahim.com/2017/02/16/trump-american-muslims-embrace-christianity-pay-jizya-die/

De politisk korrekte mestrer kunsten at opdrage sine borgere i den "rette tro" og dølge sandheden...

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 8 minutter siden, Cody skrev:

De politisk (så kaldte) korrekte mestrer kunsten at opdrage sine borgere i den "rette tro" og dølge sandheden...

Ja!

Redigeret af Helle H
0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 20 timer siden, Cody skrev:

Helt i tråd med min egen opfattelse, men iflg. moderator har det stadig ikke noget med religion at gøre.

Yderligere dialog omkring moderators opfattelse er umulig da religion ikke må bruges som argument for at udstille en befolkningsgruppe iht. konventionen.

Summa summarum er at det åbenlyse ikke må diskuteres. Konventioner står dermed over retten til at ytre sig.....

Så har du i bedste fald ikke forstået budskabet. 

Det er fint at debatterer religion og samfundsproblemer. Du må bare ikke generaliserer på den måde, hvor du gør muslimer til det eneste konsekvente problem - kun fordi de er muslimer. 

"Nå!.. du er muslim, jamen så er du uintegrerbar, kriminel og voldtager"..  - Dette må man ikke. 

"Jeg mener at islam er roden til de fleste af vores problemer og at den religion ikke fordrer til demokrati" - Dette må man gerne. 

Håber du kan se forskellen. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 2/17/2017 at 19:41, DenBruneMunk skrev:

hmmmm,

Læste du også tråden her, eller kommenterede du og valgte formuleringen?

Jeg ser 2 indlæg fra moderator, og ingen af dem starter som du foreskriver? Så hvad betyder det så for alle os andre, forskelsbehandling eller bare ignoreret, når man er moderator her?

Du ser ikke slettede indlæg, eller hvad som sker bag scenen. 
Går jeg over grænsen, så bliver jeg skam også irettesat - desuden var den mig som bad admin gå ind i sagen. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 12 timer siden, ThomasSneum skrev:

Så har du i bedste fald ikke forstået budskabet. 

Det er fint at debatterer religion og samfundsproblemer. Du må bare ikke generaliserer på den måde, hvor du gør muslimer til det eneste konsekvente problem - kun fordi de er muslimer. 

"Nå!.. du er muslim, jamen så er du uintegrerbar, kriminel og voldtager"..  - Dette må man ikke. 

"Jeg mener at islam er roden til de fleste af vores problemer og at den religion ikke fordrer til demokrati" - Dette må man gerne. 

Håber du kan se forskellen. 

Du gør det sku heller ikke nemt Thomas.

Islams tilbedere er muslimer. Jeg må gerne klandre islam, men ikke muslimer. Hvad hulen er forskellen når de er synonymer.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 timer siden, Cody skrev:

Du gør det sku heller ikke nemt Thomas.

Islams tilbedere er muslimer. Jeg må gerne klandre islam, men ikke muslimer. Hvad hulen er forskellen når de er synonymer.

Hej Cody, 
Det er tilladt at diskuterer og mene at Islam kan give integrationsproblemer i den vestlige verden og at Islam kan fører til terrorisme, for det har vi set masser af eksempler på de seneste år. Men det er ikke tilladt at skrive, at alle muslime er terrorister - for det er ikke sandt. Det ville være det samme som at generalisere og sige, at alle danskere stjæler eller kører for stærkt - det er heller ikke sandt, selv om nogle danskere stjæler eller kører for stærkt. 

Håber det kan kaste lidt lys over hvad der er tilladt.
:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind