stig6499

USB kabel ???

5 svar i dette emne

Jeg vil  lige brokke mig , hvordan kan det være at det er så svært at se på et USB kabel om det er 2.0 , 3.0 , 3.1 og så videre , af alle de USB kabler jeg har kan jeg ikke se det  , og jeg har USB i den ene ende og micro USB i den anden ende og nu har jeg købt et USB i den ene ende og micro USB i den anden ende USB 3.1 og i den anden ende micro USB 3.0  3 meter til 108 kr med fragt 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg synes de skriver det meget tydeligt, fx usb 2.0 her: https://www.av-cables.dk/usb-a-micro-b/usb-a-han-micro-b-han-0-6-m.html?gclid=CPuTpfrBldICFdTnGwod674PCg

Prøv evt at skrive det ned med det samme når du får en pakke hjem, så du ikke blander ledningerne sammen. Jeg har fx tonsvis af ledninger der ligner hinanden, nogen til mobil andre til pc osv, jeg har et klisterbånd rundt om dem eller gaffatape og så står der på hvad det er for et kabel, så ja, det kan godt blive noget rod hvis man ikke får det skrevet ned :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 18 timer siden, enlightenment skrev:

Jeg synes de skriver det meget tydeligt, fx usb 2.0 her: https://www.av-cables.dk/usb-a-micro-b/usb-a-han-micro-b-han-0-6-m.html?gclid=CPuTpfrBldICFdTnGwod674PCg

Prøv evt at skrive det ned med det samme når du får en pakke hjem, så du ikke blander ledningerne sammen. Jeg har fx tonsvis af ledninger der ligner hinanden, nogen til mobil andre til pc osv, jeg har et klisterbånd rundt om dem eller gaffatape og så står der på hvad det er for et kabel, så ja, det kan godt blive noget rod hvis man ikke får det skrevet ned :D

mange tak for svar , jeg vil skrive det ned med klisterbånd rundt om kablet 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 17 timer siden, Kim_1962 skrev:

Billedresultat for usb 1.0 color

Mange tak

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind