ussenterprise

Tyndstegsfilet til 968,21 kr.!?

Recommended Posts

ussenterprise

http://www.jv.dk/artikel/2478947:Esbjerg--Sure-kunder-fjerner-p-vagter

”SuperBrugsen på Strandby Plads dropper parkeringsbegrænsning og patruljerende vagter, fordi kunde-stemningen var blevet dårlig.”

En tyndstegsfilet til knap tusind kroner lyder måske lidt dyrt, men det var så også fordi kunden lige skulle betale en p-afgift på 650 kroner!

Det var så også den sidste gang kunden kom i den SuperBrugs.

Flere kunder har måttet betale den dyre p-afgift til parkeringsselskabet One-Park, og kommer ikke i butikken længere.

En dag så jeg en kunde, der fik en p-afgift for at holde lidt skæv og 10 cm. udenfor en parkeringsbås, så den kunde kommer nok heller ikke mere i butikken.

Butikkens ledelse fjerne nu parkeringsbegrænsningen på grund af sure og utilfredse kunder gennem længere tid.

Mange kunder har ikke tillid til One-Parks parkerings politik, og dette gælder overalt i landet.

Jeg har set bilister der parkere i gaderne lige udenfor One-Parks parkeringsområde, fordi de ikke stoler på dem – hvilket jeg også selv har gjort adskillige gange.

Hvad mener du om One-Parks parkeringspolitik?

Har du evt. også fået en p-afgift?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 3 timer siden, ussenterprise skrev:

http://www.jv.dk/artikel/2478947:Esbjerg--Sure-kunder-fjerner-p-vagter

”SuperBrugsen på Strandby Plads dropper parkeringsbegrænsning og patruljerende vagter, fordi kunde-stemningen var blevet dårlig.”

En tyndstegsfilet til knap tusind kroner lyder måske lidt dyrt, men det var så også fordi kunden lige skulle betale en p-afgift på 650 kroner!

Det var så også den sidste gang kunden kom i den SuperBrugs.

Flere kunder har måttet betale den dyre p-afgift til parkeringsselskabet One-Park, og kommer ikke i butikken længere.

En dag så jeg en kunde, der fik en p-afgift for at holde lidt skæv og 10 cm. udenfor en parkeringsbås, så den kunde kommer nok heller ikke mere i butikken.

Butikkens ledelse fjerne nu parkeringsbegrænsningen på grund af sure og utilfredse kunder gennem længere tid.

Mange kunder har ikke tillid til One-Parks parkerings politik, og dette gælder overalt i landet.

Jeg har set bilister der parkere i gaderne lige udenfor One-Parks parkeringsområde, fordi de ikke stoler på dem – hvilket jeg også selv har gjort adskillige gange.

Hvad mener du om One-Parks parkeringspolitik?

Har du evt. også fået en p-afgift?

Hvor mange kilo var den omtalte "tyndstegsfilet" på?

Det virker som om du lægger prisen på en overtrædelse oven i tyndstegens pris, men hvad tror du prisen (efter din regne-metode) ville blive hvis kunden fx. havde stjålet to extra  tyndstegs-stege og var blevet opdaget?

Og overdraget til myndighederne for sin lov- overtrædelse?

Redigeret af Helle H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ussenterprise
For 4 timer siden, Helle H skrev:

Hvor mange kilo var den omtalte "tyndstegsfilet" på?

Det virker som om du lægger prisen på en overtrædelse oven i tyndstegens pris, men hvad tror du prisen (efter din regne-metode) ville blive hvis kunden fx. havde stjålet to extra  tyndstegs-stege og var blevet opdaget?

Og overdraget til myndighederne for sin lov- overtrædelse?

Nå ja, men det var jo en temmelig dyr indkøbstur, når mange lægge det hele sammen!:D

Men nu er de ved at fjerne skiltene, så vi ikke risikerer at få en ekstraregning oveni vareindkøbet*S*!:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
1 time siden, ussenterprise skrev:

Nå ja, men det var jo en temmelig dyr indkøbstur, når mange lægge det hele sammen!:D

Men nu er de ved at fjerne skiltene, så vi ikke risikerer at få en ekstraregning oveni vareindkøbet*S*!:banan:

Glemmer du så ikke at lægge prisen på fx. bilen med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind