xrasmussen

Hvad bruger du til din opvaskemaskine

Recommended Posts

xrasmussen    99
xrasmussen

Ja, simpelt spørgsmål, hvad bruger du til din opvaskemaskine. Pulver, alt-i-en tabs eller hvad?

Jeg bruger almindelig opvaskepulver og salt og afspænding. Det er bare de billige mærker.

Jeg stiller dette spørgsmål for at se, om jeg har ret i min formodning om, at det er bedre end alt-i-en tabs.

Min mor bruger almindelige tabs samt salt og afspænding. Det forekommer mig dog, at det bliver sværere at finde helt almindelige tabs, så måske pulver er bedre.

Eller er alt-i-en bedre.

Min opvasker er en bordmodel, derfor bruger jeg pulver, da jeg mener der er for meget sæbe i tabs til en bordmodel.

Et side spørgsmål, gør det noget at man skifter mærke, hvis man holder sig til samme type.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H    465
Helle H
For 39 minutter siden, xrasmussen skrev:

Ja, simpelt spørgsmål, hvad bruger du til din opvaskemaskine. Pulver, alt-i-en tabs eller hvad?

Jeg bruger almindelig opvaskepulver og salt og afspænding. Det er bare de billige mærker.

Jeg stiller dette spørgsmål for at se, om jeg har ret i min formodning om, at det er bedre end alt-i-en tabs.

Min mor bruger almindelige tabs samt salt og afspænding. Det forekommer mig dog, at det bliver sværere at finde helt almindelige tabs, så måske pulver er bedre.

Eller er alt-i-en bedre.

Min opvasker er en bordmodel, derfor bruger jeg pulver, da jeg mener der er for meget sæbe i tabs til en bordmodel.

Et side spørgsmål, gør det noget at man skifter mærke, hvis man holder sig til samme type.

Jeg bruger de billigste "tabs" og i dem er der afspændingsmiddel + billig salt fra Aldi.

Og opvasken bliver hver gang skindende ren!

Programet varer ca. 70 min.  maskinen er en Miele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499    116
stig6499

Jeg googlede opvaskemaskiner bordmodel de er sgu da smarte , man kan købe dem fra 1340 kr , det må jeg lige have vendt i min lille hjerne før jeg køber sådan en 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Icecreambandit    7
Icecreambandit

Skifter mellem Neophos og de billige..

Ikke skide smart hvis man spørger opvaskemaskinefagfolk.. dem jeg har talt med siger "KUN Neophos" men altså... tænker at det er ligesom i Matas hvor pigerne har en god aftale med ex. Clinique om at anbefale dem hvis nogen spørger :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H    465
Helle H
For 7 minutter siden, Icecreambandit skrev:

Skifter mellem Neophos og de billige..

Ikke skide smart hvis man spørger opvaskemaskinefagfolk.. dem jeg har talt med siger "KUN Neophos" men altså... tænker at det er ligesom i Matas hvor pigerne har en god aftale med ex. Clinique om at anbefale dem hvis nogen spørger :P

Du bør nol (hvis du vil sparre penge) spørge andre end dem du her har spurgt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Icecreambandit    7
Icecreambandit
For 39 minutter siden, Helle H skrev:

Du bør nol (hvis du vil sparre penge) spørge andre end dem du her har spurgt!

Nu er det dem selv der har spurgt mig hvad jeg bruger og så kommet med deres anbefaling ift. Neophos ;)

Jeg er helt med på at bruge billigere alternativer når jeg har lyst til det :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H    465
Helle H
For 31 minutter siden, Icecreambandit skrev:

Nu er det dem selv der har spurgt mig hvad jeg bruger og så kommet med deres anbefaling ift. Neophos ;)

Jeg er helt med på at bruge billigere alternativer når jeg har lyst til det :D 

OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen    99
xrasmussen

Jeg har ikke brugt Neophos opvaskepulver, jeg har kun brugt en Neophos maskinrens. Den synes jeg er bedre end de billige, men min opvask bliver ren med det billige pulver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Icecreambandit    7
Icecreambandit
For 12 minutter siden, xrasmussen skrev:

Jeg har ikke brugt Neophos opvaskepulver, jeg har kun brugt en Neophos maskinrens. Den synes jeg er bedre end de billige, men min opvask bliver ren med det billige pulver.

Enig! Mit bliver også fint rent med det billige.. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind