fætter højbens fætter

Meget støj i bilen

1 svar i dette emne

Har du en bil hvor du er irriteret over den giver meget vejstøj ind i kabinen,så kan du få hjælpe med dæmpemåtter fra stp black gold fra carsound de koster 125 kr stykker den tykke udgave som jeg anbefaler,

Carsound.dk

Du skal montere dem under gulvtæpperne  der hvor du har dine fødder og under bagsædet og i bagagerummet ligeledes under måtterne

det kræver dog lidt besvær men er alle pengene værd og den tid du bruger på det er givet godt ud,de fjerner meget af den rumlen mange biler har,og du kan hører radio eller andet uden at skulle skrue meget op for lyden 

hvis du køber for ca min 500kr har du til både fod-pladsen  for & bag og bagagerummet og hjulkasserne i bagagerummet

Det drejer sig om at fjerne den støj som undervognen transmittere op igennem vognbunden,og videre ind i kabinen,selv ret dyre biler har problemer med hjulstøj

Har selv en Seat ibiza som godt nok ikke var et støjhelvede med alligevel gav irriterende stressende støj,den er nu lige så støjsvag som en bil til 400 tusinde kr med et lille indgreb til ca 500kr 

Det er nok den bedste investering jeg har gjort længe

God fornøjelse du må gerne skrive her hvis du har fået det gjort og vil kommentere på mit råd:gogo::gogo:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind