dewey

Lider du også af Trump-udmattelse?

67 svar i dette emne

Vær ærlig: Hvor ofte har du i de sidste par uger på tænkt:  "Jeg vil ikke hverken høre eller læse mere om Trump"? eller "Jeg vil helst slet ikke høre eller læse nyheder, da de næsten alle ender med at handle om, hvad Trump nu igen har sagt, gjort eller twittert"?

Jeg lider af Trump-udmattelse i stærkste form, springer alle artikler over, hvor overskriften handler om Trump, lukker for tonen på TV, når temaet Trump kommer, slukker for radionen når jeg hører ordet Trump.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Lad os få mere Trump i Europa. Forstået på den måde, at det ikke kun er østeuropæiske politikere, der vægter deres egne befolkninger højere end nogle forældede konventioner, der muliggør denne katastrofale kædeindvandring fra Mellemøsten og Afrika. Trump for Europe!

3

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 minut siden, rognap skrev:

Lad os få mere Trump i Europa. Forstået på den måde, at det ikke kun er østeuropæiske politikere, der vægter deres egne befolkninger højere end nogle forældede konventioner, der muliggør denne katastrofale kædeindvandring fra Mellemøsten og Afrika. Trump for Europe!

Ja Trump for da sagt nogle sandheder lige for tiden!:D

Men mon ikke han alligevel bliver jordet af politiske korrekte Dommere og politikere hen af vejen?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 16 minutter siden, ussenterprise skrev:

Ja Trump for da sagt nogle sandheder lige for tiden!:D

Men mon ikke han alligevel bliver jordet af politiske korrekte Dommere og politikere hen af vejen?

Han (Trump) har vist (nu) flertal i højestereten!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg er både træt af Trump og hans fans, som er lige så intelligente som ham.:rulle:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 5 minutter siden, pharlap skrev:

Jeg er både træt af Trump og hans fans, som er lige så intelligente som ham.:rulle:

Der er helt sikkert forskel på "intetligenten" hos dem der er for eller evntl. imod Trump og hans politik!

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har det både/og, men det er vist mere fordi jeg er i besiddelse af en særdeles sort galgenhumor

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 minutter siden, Zoxa skrev:

Jeg har det både/og, men det er vist mere fordi jeg er i besiddelse af en særdeles sort galgenhumor

Hvor i ligger der "galgenhumor"?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jo man skulle tro at der ikke skete andet i verden, men er lige så meget træt af den ensidige dækning. Det er skam ikke fordi jeg er Trump fan, men kunne nu godt tænke mig at de også prøvede at finde de positive historier. 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Humor kræver intelligens.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind