Recommended Posts

Christelk
On 9/2/2017 at 09:57, Helle H skrev:

Ja! det er der men har du en ældre video-optager så er den sikkert "analog" og så skal du bare købe en konverter der laver digital om til analog of sætte den foran din videooptager.

Hallo Igen !

Jeg har hørt om det , dengang det startede med det digitale . Man skulle bare købe sådan en boks og så skulle man også stadig kunne se TV med egen antenne. Jeg ser nu faktisk slet ingen tagantenner mere. Og det er muligvis ikke mere mulig  at købe sådanne bokse . Jeg har Yousee og de slukkede jo først helt for det Analige signal sidste år , ved denne tid . Men der blev også sagt at man også kunne købe et nyt fladskærms TV og så skulle man kunne se TV med egen antenne uden ekstra boks . Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 37 minutter siden, Christelk skrev:

Hallo Igen !

Jeg har hørt om det , dengang det startede med det digitale . Man skulle bare købe sådan en boks og så skulle man også stadig kunne se TV med egen antenne. Jeg ser nu faktisk slet ingen tagantenner mere. Og det er muligvis ikke mere mulig  at købe sådanne bokse . Jeg har Yousee og de slukkede jo først helt for det Analige signal sidste år , ved denne tid . Men der blev også sagt at man også kunne købe et nyt fladskærms TV og så skulle man kunne se TV med egen antenne uden ekstra boks . Hilsen Christelk !

Jeg forstod på dig at du gerne ville kunne bruge din analoge video på dit digitale tv.

Og til det mener jeg at du skal há en adapter "analog til digital".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind