• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
SolenSkinner

Hvordan viser du?

63 svar i dette emne

Jeg har fået en øvelse, af min psykolog(lang historie), den går i al sin enkelhed ud på, at jeg skal beskrive(gerne i punktform). Hvordan jeg viser min kærlighed/viser at jeg elsker en partner!

og modsat 

Hvordan jeg gerne vil ha kærlighed/ vises at jeg bliver elsket..

det lyder umiddelbart simpelt, men hold op hvor har jeg svært ved det..

hvordan gør og vil i?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det skal du ikke være ked af der er flere som dig , jeg er i den modsatte grøft men jeg er total idiot til det der med kærlighed , forelsker jeg mig i en kvinde siger jeg det lige på og hårdt og så løber de skrigende  væk , jeg har ikke prøvet at være forelsket i en mand endnu men det kommer nok en dag , kærlighed er en ørkenvandtring 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Kik på hende.

Lyt til hende.

Knep hjernen ud på hende.

eller hvad ved jeg... I'm single.. :P:D

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg vil viser kærlighed især ved hjælp af ord, tid og gaver.

Jeg ønsker at manden viser sin kærlighed ved ord, og gerne de mundtlige, handlinger og tid.

Jeg er dog også single:D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 8 minutter siden, TBD skrev:

Kik på hende.

Lyt til hende.

Knep hjernen ud på hende.

eller hvad ved jeg... I'm single.. :P:D

Ha ha , det lyder meget simpelt , så simple er kvinder ikke , der skal en masse plidder pladder før man knepper hjernen ud på hende 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, stig6499 skrev:

Ha ha , det lyder meget simpelt , så simple er kvinder ikke , der skal en masse plidder pladder før man knepper hjernen ud på hende 

Plidder pladder... er det et andet ord for penge?? :D:D:P

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 minutter siden, TBD skrev:

Plidder pladder... er det et andet ord for penge?? :D:D:P

Nej plidder pladder forgår på den her måde , du fortæller kvinden alt det hun gerne vil høre , bagefter siger hun nået til dig , du høre ikke efter fordi det er plidder pladder , men hvis du fik lov til at kneppe hjernen ud af hovedet på hende , så ved du at du har gjort det rigtigt  

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 6 timer siden, SolenSkinner skrev:

Jeg har fået en øvelse, af min psykolog(lang historie), den går i al sin enkelhed ud på, at jeg skal beskrive(gerne i punktform). Hvordan jeg viser min kærlighed/viser at jeg elsker en partner!

og modsat 

Hvordan jeg gerne vil ha kærlighed/ vises at jeg bliver elsket..

det lyder umiddelbart simpelt, men hold op hvor har jeg svært ved det..

hvordan gør og vil i?

Det lyder lidt, som om det er "De 5 kærlighedssprog" din psykolog vil ind på. Jeg har ikke rigtig sat mig ind i det. Men der er en test her på nettet. Så kan du måske få nogle idéer til at skrive på din liste.

http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 minutter siden, Tudsegoej skrev:

Det lyder lidt, som om det er "De 5 kærlighedssprog" din psykolog vil ind på. Jeg har ikke rigtig sat mig ind i det. Men der er en test her på nettet. Så kan du måske få nogle idéer til at skrive på din liste.

http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Jeg ville også gerne  se den test , men når jeg klikker på dit link står der siden eksister ikke

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg ville også gerne  se den test , men når jeg klikker på dit link står der siden eksister ikke

Ej, hvor underligt. Så prøv at gå ind på www.kærlighedssprog.dk , så kan du finde den der.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind