Maeve2

Låst konto?

7 svar i dette emne

Jeg skriver fra en dobbeltprofil, men eftersom jeg ikke kan logge ind, og jeg ikke har fået svar via support, kan jeg ikke se andre muligheder.

Hvad betyder det, at kontoen er låst? Og hvordan får man den låst op igen?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 51 minutter siden, Maeve2 skrev:

Jeg skriver fra en dobbeltprofil, men eftersom jeg ikke kan logge ind, og jeg ikke har fået svar via support, kan jeg ikke se andre muligheder.

Hvad betyder det, at kontoen er låst? Og hvordan får man den låst op igen?

da jeg fik mit sidste nye styresystem på min computer blev min konto låst , så jeg skiftede brugernavn fra stig39181 så vidt jeg husker til stig6499 , jeg informerede på en af mine faste tråde at jeg havde skiftet brugernavn , jeg går ud fra at hvis du har fået din konto låst af en af sjæferne her inde , går jeg ud fra at du har fået det at vide 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg regner også med, at man får at vide, hvis man skal "straffes", så jeg tænker, at det er en eller anden teknisk ting.

Jeg har ikke ændret på noget. Jeg kom bare til at logge ud- og så kunne jeg ikke logge ind igen.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 timer siden, Maeve2 skrev:

Jeg regner også med, at man får at vide, hvis man skal "straffes", så jeg tænker, at det er en eller anden teknisk ting.

Jeg har ikke ændret på noget. Jeg kom bare til at logge ud- og så kunne jeg ikke logge ind igen.

Hej Maeve

Jeg har intet med div restrektioner at gøre, men jeg kan ikke se nogen "spærring" på din konto. 
Kan da være vi skal have @Debat Høvding med ind over? 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej @Maeve2,
Jeg har svaret på en PB, at din konto Maeve er låst op igen. Jeg ved ikke hvorfor den er blevet låst, men det kan fx. skyldes for mange mislykkedes login eller at debat softwaren har spottet en eller anden form for sikkerhedsbrud. Herved låses kontoen automatisk... Jeg skal naturligvis beklage ulejligheden.

Som jeg skriver i PB'en til Maeve2, så husk at du altid kan skrive til Jubii Debat support, ved at trykke på linket "Support" nederst på siden. Supportten kan også låse konti op igen.
:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej @Maeve,
Sig til hvis jeg skal slette din dobbelt profil @Maeve2.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det var så lidt... 
Og beklager ulejligheden.

God weekend!!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind