fætter højbens fætter

eurojackpot vinder

21 svar i dette emne

Undrer mig over hvorfor man kan være så naiv eller måske decideret dum at give sig til kende, som multi million vinder for åben skærm med navn og det hele,

og sætte sig i risiko for at blive generet eller antastet af folk som vil have deres penge,eller også sætte sig i risiko for at de bliver overfaldet at nogle som laver er hjemmerøveri hos dem fordi de har givet sig til kende

jeg syntes det er for dumt ganske enkelt:gruble:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Well,

Jeg synes ikke de er anderledes end Kjeld Kirk, eller Jesper Buch eller andre rige, som godt kan træde frem i søgelyset uden at de skal trædes på.

Deres valg, deres penge. Måske vil de præcis det du frygter, at give dem til velgørenhed og andet mindre fornuftigt.

EDIT: Du næver røveri, hvad forventer du lige af sådanne tanker, at de ligger inde med 5 millioner under puden :banan:

Redigeret af DenBruneMunk
1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tror selv jeg ville foretrække at være anonym, med mindre at jeg som single mand, med vilje skulle prøve at tiltrække alle gulddiggerne ved at stå frem, for det kan man sikkert godt score på haha.

Kan ikke se hvorfor man skulle være i en særlig risiko ved at stå frem end andre rige mennesker, og det er generelt ikke mit indtryk at de er udsatte.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Well,

Jeg synes ikke de er anderledes end Kjeld Kirk, eller Jesper Buch eller andre rige, som godt kan træde frem i søgelyset uden at de skal trædes på.

Deres valg, deres penge. Måske vil de præcis det du frygter, at give dem til velgørenhed og andet mindre fornuftigt.

EDIT: Du næver røveri, hvad forventer du lige af sådanne tanker, at de ligger inde med 5 millioner under puden :banan:

Nu er det sådan at manden optrådte med sin navn,og danske spil har nævnt den by det drejer sig om,og så mener jeg det ikke er særligt smart og optræde den de oplysninger

der findes mennesker som spekulere i den slags,desværre

hvis jeg kom i den situation var det vigtigt at jeg kunne gå på gaden i fred og ro,og ikke skilte med det

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 19 minutter siden, fætter højbens fætter skrev:

Nu er det sådan at manden optrådte med sin navn,og danske spil har nævnt den by det drejer sig om,og så mener jeg det ikke er særligt smart og optræde den de oplysninger

der findes mennesker som spekulere i den slags,desværre

hvis jeg kom i den situation var det vigtigt at jeg kunne gå på gaden i fred og ro,og ikke skilte med det

Men hvad er det helt konkret at du frygter?

Er det noget med at nogle hjemmerøvere som skal tvinge det ældre ægtepar til at gå ind på deres netbank og overfører pengene en udenlandsk konto i et eller andet mærkeligt land?

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Personligt kan jeg ikke se problemet, hvis de vil på tv og have deres 5 minutters tvtid, så har de fået det. Udover det, så er de vel kun udsat for de samme mennesker som allerede udsætter mange andre mennesker som er reality stjerner, som har penge, eller bare kendt for at bidrage til noget.

Der er før været vindere som står frem, og der har ingen følgevirkninger været på tv om faren ved at gøre det. Jo, der er nok et par eller 3 som kan finde på at finde dem og opsøge dem med en fidus til at tjene hurtige penge men så kan de jo smække døren i, vi har allerede jehovas vidner som gør præcis det samme , og der har du ikke behov for at være millionær, bare du åbner døren og lytter.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 timer siden, artem666 skrev:

Men hvad er det helt konkret at du frygter?

Er det noget med at nogle hjemmerøvere som skal tvinge det ældre ægtepar til at gå ind på deres netbank og overfører pengene en udenlandsk konto i et eller andet mærkeligt land?

Hej Artem

jeg syntes bere det er letsinding af den,med jantelov og folk som ikke har reelle hensigter,men det må vi jo håbe ikke sker

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Personligt kan jeg ikke se problemet, hvis de vil på tv og have deres 5 minutters tvtid, så har de fået det. Udover det, så er de vel kun udsat for de samme mennesker som allerede udsætter mange andre mennesker som er reality stjerner, som har penge, eller bare kendt for at bidrage til noget.

Der er før været vindere som står frem, og der har ingen følgevirkninger været på tv om faren ved at gøre det. Jo, der er nok et par eller 3 som kan finde på at finde dem og opsøge dem med en fidus til at tjene hurtige penge men så kan de jo smække døren i, vi har allerede jehovas vidner som gør præcis det samme , og der har du ikke behov for at være millionær, bare du åbner døren og lytter.

Hej hr Munk

Jeg syntes bare de er letsindige

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, fætter højbens fætter skrev:

Hej hr Munk

Jeg syntes bare de er letsindige

Enig men der gør ingen skade, udover måske sidder der nogle som glædes over at sætte et ansigt på snakken om nogen som vinder.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

jeg undrer også mig over deres beslutning, gætter på at det må være svært at forblive anonym når så mange ved hvem der har vundet pengene. Rygterne spreder sig hurtigt i et lille samfund.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind