dewey

DR bekræfter: brugte 70.000 på at fragte korrespondents hest til USA

38 svar i dette emne

For 59 minutter siden, lth skrev:

Ellers så har DR bare ikke nogen udstationeret. Det er da indlysende at der skal mere end en gulerod til, hvis du skal rive familien op med rode. Penge er ikke alt, og hvis du først er rejst/flyttet derover, så er det ikke lige at komme hjem igen.

Der vil altid være nogen som har ønske og vilje til udstationeringer i en årrække, simpelthen fordi det er spændende og udfordrende.

Min far og mor var begge udstationeret i mange år både før og efter de mødte hinanden og fik børn. Den eneste grund til at de ikke forlængede var min mors helbred og at min lille søster var på vej.

Og man blev ikke udstationeret med fuld bohave, kæledyr og børn - Skulle det med var det for egen regning både ud og hjem.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 11 minutter siden, Zoxa skrev:

Der vil altid være nogen som har ønske og vilje til udstationeringer i en årrække, simpelthen fordi det er spændende og udfordrende.

Min far og mor var begge udstationeret i mange år både før og efter de mødte hinanden og fik børn. Den eneste grund til at de ikke forlængede var min mors helbred og at min lille søster var på vej.

Og man blev ikke udstationeret med fuld bohave, kæledyr og børn - Skulle det med var det for egen regning både ud og hjem.

Jeg skal da være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved om han har børn.

Men som du selv skriver, så er det nok mest unge journalister som tager de job, vel at mærke inden de stifter familie.

Jeg er selvfølgelig enig i, at hvis han ikke er gift, men blot samboende kærester uden børn, så kan der være præsedans for at hæve øjenbrynet.

Men det jeg farer i kridthuset over, det er at det er levebrødspolitikere af den værste skuffe, som lader sig forarge, og glemmer helt hvad for goder de selv benytter og som dræner kassen, som de så banker de svage oven i hoved, og beskylder dem for at den danske statskasse på papiret er tom.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, lth skrev:

Jeg skal da være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved om han har børn.

Det fremgår af artiklen, at han har 2 børn.

For 1 time siden, lth skrev:

Men det jeg farer i kridthuset over, det er at det er levebrødspolitikere af den værste skuffe, som lader sig forarge, og glemmer helt hvad for goder de selv benytter og som dræner kassen, som de så banker de svage oven i hoved, og beskylder dem for at den danske statskasse på papiret er tom.

Jeg er ikke levebrødspolitiker, men er alligevel forarget over, hvordan DR bruger licensbetalernes penge - til noget så nyttesløst, som til transport af en hest for 70.000 kr.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 23 timer siden, pharlap skrev:

Nu kan jeg bedre forstå hvorfor vi ser så mange genudsendelser og gamle film fra arkiverne.

DR's ansatte må flytte mange husdyr frem og tilbage på alle kontinenter   :lol:

vibeke sperling har sin pony, sine 13 katte og sin papagøje med hver gang hun er udsendt, det er dyrt men det er pengene værd

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 21 timer siden, dewey skrev:

Det fremgår af artiklen, at han har 2 børn.

Jeg er ikke levebrødspolitiker, men er alligevel forarget over, hvordan DR bruger licensbetalernes penge - til noget så nyttesløst, som til transport af en hest for 70.000 kr.

Det er i min optik også mere legalt og forståeligt at du som borger, har ret til at blive forarget, over den slags.

Men politikerne de må snart se indad, og selv få styr på alle deres goder.

Det koster ikke 300.000 kr, at få kørt sine møbler ned til EU, som Karen Ellemand fik.

Så når nu politikerne de højst kan få en næse, og måske blive sendt på tvungen orlov med fuld løn, hvis de bliver taget for urent trav, hvorfor skulle alle andre ikke også skalte og valte med skattekronerne, og rage lidt goder til sig selv?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, lth skrev:

Så når nu politikerne de højst kan få en næse, og måske blive sendt på tvungen orlov med fuld løn, hvis de bliver taget for urent trav, hvorfor skulle alle andre ikke også skalte og valte med skattekronerne, og rage lidt goder til sig selv?

Synes du, det er godt argument? for jeg gør ikke.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

DR må være på syre trip , at få en af DRs ansattes kones hest fragte til USA for 70.000 kr . man tror det er løgn , så nået lort må licens pengene ikke gå til 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind