pininfarina

DR's forhold til licensmidler

4 svar i dette emne

Når man ser det over et rigtig bredt perspektiv, og meget højt oppefra, så dækker de alle også ældre, syge, familier med børn og dem som gider se x-faktor.

Dog mener jeg de skulle flytte ind i det 2100 århundrede , og bruge kort/bokse og kode signalet, så dem som vil se det, betaler for det. ELLER vi alle betaler lidt over skatten men sandelig ikke 2100+ per person, så vil løsningen være rigtig dårlig, for jeg vil ikke have talent,xfaktor og en masse andre reality fis på skærmen til millioner som ikke er nødvendig, så hellere lidt østberlin agtigt tv :)  Som man kan slå væk fra, og selv vælge det man også betaler for ved siden af.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Gør DR valgfri. Problem løst.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hestehistorien er ikke i orden. 

Derudover synes jeg, enten vi skal betale licens via skatten, eller også skal vi kunne framelde os. Så må de selv finde ud af at "lukke for deres udsendelser", så folk ikke skal straffes for at have internet.

Jeg synes, det er absurd, som reglerne er nu. Hvor eksempelvis hvert ungt menneske i et bofællesskab skal betale licens, og ikke mindst at de skal betale fuld sats, hvorimod par ikke skal, og familier også kun betaler for en.

2

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind