fanny44

uden titel

10 svar i dette emne

Ja jeg ved næsten ikke hvad jeg skal have af titel til min oplæg.

Tæller 5 mdr. nu hvor jeg har boet med min ex. jeg skulle have fundet en lejlighed samtidigt med at jeg gik fra ham.

Jeg har virkelig ikke tænkt mig om og betaler for det nu. At flytte sammen med en som har kæmpe gæld fordi man tror på forbedring men fandt så I stedet ud af at han havde lånt 45.000 ekstra sidste år.

afdrag hos DER, Leasy mv. nu her en ny pc og tv. Men så længe vi bor sammen spare han jo penge.

jeg har forsørget os for min løn som salgsassistent, på dagpenge og nu på kontanthjælp.

Han får over 20.000 kr men kan ikke sidde i en lejlighed til mere end 5000 kr.

Han blander sig i mit  opførsel og fortæller mig hvad der er rigtig og forkert.

jeg må ikke blive sur over ting når han  også er hjemme. Han farer op og skælder ud. Han er min eneste støtte nu mener han og forstår ikke jeg ikke har energi til at tage mig sammen og gøre mere ved min situation. og han har kørt meget på at jeg jo ikke har råd til at sidde alene i lejligheden og skal hjem og bo ved mine forældre langt væk herfra.

selvom vi kun er roomies nu. blander han sig i mit liv .

jeg er i en ondt cirkel jeg ikke kan komme ud af den og jeg ender med at dø her.

jeg søger job, lejlighed flere gange i ugen.

kommunen kan ikke hjælpe i min situation.

jeg ved simpelthen ikke mine levende råd længere.

positivt er da at jeg får hjælp af mine forældre til ny lejlighed når jeg finder en og at jeg vil læse fagene op hvor jeg selv betaler dem. hjælper de også.

nu er jeg på vej mod at blive 35 år og har et ønske om man og børn. Men det kommer jo ikke så længe det her står på.

jeg håber sådan på en løsning.

det her er en livslektie af den helt store slags

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Riv plastret af. Flyt ud.

Kan du bo hos en forældre/ven/veninde? Det vil være første skridt.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Flyt. Nu.

Kontakt evt de lojale krisehjem og hør, om de kan rådgive dig.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det vil jeg gøre.  Han vil så gerne tale of sin arbejdsdag når han kommer hjem men jeg gider ikke længere høre om det samme utilfredse og sagde det idag.

Men ja han blev sur for han støtter jo mig når jeg er ked af det.

Eller bliver irriteret og gør mig mere ked af det

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Mine forældre bor langt væk og har ingen veninder at bo ved

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Har du kigget på at fremleje et værelse? Det kan også være at det passer bedre til din økonomi i den årrække du læser?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Du skal ud af den lejlighed og det kan kun gå for langsomt, også skal han ud af dit liv det lyder ikke til at han gør noget godt for dig. Selvom dine forældre bor langt væk er det måske bedre end at blive og blive skubbet endnu længere ned i det hul du er på vej ned i - det kan måske give dig det puste rum du mangler til at finde et skønt job (evt med mulighed for studiejob imens du læser). 

Da min eks og jeg gik fra hinanden lagde jeg en annonce op på en af de der bolig sider smurte lidt tykt på om at vi var gået fra hinanden og jeg havde brug for at komme væk, der kom rigtig mange svar. Jeg valgte så en anden løsning, men det er en mulighed. 

Evt. skriv et oplæg på facebook at du mangler bolig og få folk til at dele. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ja men jeg har kæmpet for at blive på Sjælland og jeg nægter at give op

Til april har jeg boet med ham i 3 år. Det kan jo hurtigt blive til 4 og han har ikke travlt. 

Han lever jo på at han kan bo billigere og at jeg ikke har andre muligheder end at rejse hjem til mine forældre.

De skal i øvrigt selv til at flytte. Så det er ikke det fedeste lige pludselig at komme hjem med fuld oppakning 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har ikke adgang til portalen men vil få det

Tak for oplysningerne 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind