dewey

Khader: I ghettoen er førtidspension den højeste drøm

54 svar i dette emne

For 6 minutter siden, gummianden skrev:

Der er i hvert fald et stort problem: Klimaforandringerne. Derudover er der heldigvis langt flere gode end dårlige historier. De gode historier er dog typisk også lidt kedelige og dagligdags, og får derfor naturligt nok ikke så meget opmærksomhed. Sådan er der så meget.

Ja og viljeblind og døv hjælper ikke, for det giver Nye Borgerlige mange stemmer.og de ryger ikke kun fra DF.

men utrolig nok kan mange ikke få øje på, at det er hjælp til den side, desværre.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 1/8/2017 at 00:15, oss skrev:

Ja og viljeblind og døv hjælper ikke, for det giver Nye Borgerlige mange stemmer.og de ryger ikke kun fra DF.

men utrolig nok kan mange ikke få øje på, at det er hjælp til den side, desværre.

Ja, det var det, der i sin tid gav DF mange stemmer. De var de ENESTE der turde tale om udlændingeproblemer. Alle andre gik med fløjlshandsker.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

yahya hassan fortalte om det samme for fire år siden, gad vide hvor mange danskerne kan blive overraket over den samme info :)

Den sociale råddenskab er gennemgribende. Prøv at se på, hvor mange unge og raske drenge i de danske ghettoer der kan løfte 100 kg jern i strakt arm i træningscenteret og samtidig får tildelt førtidspension, fordi de ikke er egnet til arbejdsmarkedet. Førtidspensionen er ligefrem noget, man stræber efter og fejrer, når man får det«.

http://politiken.dk/debat/art5589226/Digter-Jeg-er-fucking-vred-på-mine-forældres-generation

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har det på samme måde, men bor ikke i en ghetto. Jeg bor langt ude på landet. Desværre blev mit arbejde flyttet til Polen og det ser ikke ud til at man i disse digitaliserede tider vil føre fodarbejdet omkring faktura modtagelse og godkendelse tilbage til Danmark.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind