dewey

Khader: I ghettoen er førtidspension den højeste drøm

Recommended Posts

Helle H
For 3 timer siden, pharlap skrev:

At Khader sviner socialrådgiverne til er ikke noget der gør ham mere troværdig, synes jeg.

Han må vel há et eller andet kendskab til dem.

Ellers gjorde han det vel ikke:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, pharlap skrev:

At Khader sviner socialrådgiverne til er ikke noget der gør ham mere troværdig, synes jeg.

Hvor sviner han socialrådgiverne til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 18 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvor sviner han socialrådgiverne til?

Khader: Socialrådgiverne skal kræve noget af deres klienter. Mange agerer som deres ukritiske advokater, hvor man forsøger at beskytte dem, tale dem efter munden og give efter for deres krav om at blive fredet.

Khader, som vel at mærke ikke er uddannet socialrådgiver - tillader sig at kritisere alle socialrådgivere. Hvis man skal tro på hans beskrivelse er de  meget slappe og uprofesionelle. Nu generaliserer han groft,  men det er ikke første gang, vel.

Først har han gjort hans observationer om nogle bistandsklienter gældende for alle, og nu står socialrådgiverne for skud.

Khader er altså guds gave til social afdelingerne landet over :evil: , ja, hallo......selv om han - som tolk -  ikke har en faglig indsigt  i branchen. Senere har han læst til cand,. polit.,  men det gør han ikke til overdommer, hvis man spørger mig.

imo.  skulle   han have blevet ved sin læst.

men jeg ser at han er populær, fred være med det, dna, men det gør han ikke mere troværdig. Min mening om Khader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 6 minutter siden, pharlap skrev:

Khader: Socialrådgiverne skal kræve noget af deres klienter. Mange agerer som deres ukritiske advokater, hvor man forsøger at beskytte dem, tale dem efter munden og give efter for deres krav om at blive fredet.

Khader, som vel at mærke ikke er uddannet socialrådgiver - tillader sig at kritisere alle socialrådgivere. Hvis man skal tro på hans beskrivelse er de  meget slappe og uprofesionelle. Nu generaliserer han groft,  men det er ikke første gang, vel.

Først har han gjort hans observationer om nogle bistandsklienter gældende for alle, og nu står socialrådgiverne for skud.

Khader er altså guds gave til social afdelingerne landet over :evil: , ja, hallo......selv om han - som tolk -  ikke har en faglig indsigt  i branchen. Senere har han læst til cand,. polit.,  men det gør han ikke til overdommer, hvis man spørger mig.

imo.  skulle   han have blevet ved sin læst.

men jeg ser at han er populær, fred være med det, dna, men det gør han ikke mere troværdig. Min mening om Khader.

Nej, han kritiserer ikke alle socialrådgivere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 13 minutter siden, dna skrev:

Nej, han kritiserer ikke alle socialrådgivere.

det står  i teksten :  bestemt +  flertal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 4 minutter siden, pharlap skrev:

det står  i teksten :  bestemt +  flertal. 

Det er bestemt + flertal om at de skal kræve noget af deres klienter og det er vel ikke forkert. Derefter fortsætter han med at "mange" agerer som ukritiske advokater så det er disse "mange" han kritiserer. Mange kan være 1% eller 10% af socialrådgiverne. Det ved vi ikke.

For lang tid siden var han også ude at kritisere lægerne for alt for let at udskrive lægeerklæringer som viste skavanker. Det har lægerne senere indrømmet at de har gjort. Odense Kommune (mener det var Vollsmose) har for nylig taget fat i indvandrerkvinderne som havde erklæringer på at de ikke kunne arbejde. Det viste sig at 90% godt kunne arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 45 minutter siden, pharlap skrev:

Jeg kan godt se hvad du mener, jeg mener bare ikke han kritiserer socialrådgiverne mere end mange andre gør.

F.eks. kæmpede jeg med det sociale system i ca. 15 år, og mødte dermed mange forskellige socialrådgivere/sagsbehandlere, og jeg mødte kun én eneste, som behandlede mig som et menneske samtidig med, at hun kendte lovgivningen.

Min (og mange andres) kritik af sagsbehandlere går på, at sagsbehandlerne sagsbehandler ud fra de røde tal på bund-linien og på den baggrund tolker lovene strammere end nødvendigt, Khader kritiserer dem for det modsatte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 11 minutter siden, dna skrev:

Det er bestemt + flertal om at de skal kræve noget af deres klienter og det er vel ikke forkert. Derefter fortsætter han med at "mange" agerer som ukritiske advokater så det er disse "mange" han kritiserer. Mange kan være 1% eller 10% af socialrådgiverne. Det ved vi ikke.

For lang tid siden var han også ude at kritisere lægerne for alt for let at udskrive lægeerklæringer som viste skavanker. Det har lægerne senere indrømmet at de har gjort. Odense Kommune (mener det var Vollsmose) har for nylig taget fat i indvandrerkvinderne som havde erklæringer på at de ikke kunne arbejde. Det viste sig at 90% godt kunne arbejde.

Ja, præcist, 1% eller 10%  eller mindre end en promille !  Det ved vi ikke, og det gør han heller ikke!

90 % er et procenttal som  viser udelukkende kommunens vurdering, de pågældende har faktisk ret til at være uenig med kommunen og kan klage videre i systemet, og  vi kender faktisk ikke udfaldet her.

Min pointe er bare at Khader - lige som andre politikere - meler sin egen kage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 41 minutter siden, pharlap skrev:

Ja, præcist, 1% eller 10%  eller mindre end en promille !  Det ved vi ikke, og det gør han heller ikke!

90 % er et procenttal som  viser udelukkende kommunens vurdering, de pågældende har faktisk ret til at være uenig med kommunen og kan klage videre i systemet, og  vi kender faktisk ikke udfaldet her.

Min pointe er bare at Khader - lige som andre politikere - meler sin egen kage. 

Og min pointe er at han ikke kritiserer ALLE socialrådgivere. Og hvordan er det lige han meler sin egen kage. Han får ikke noget særligt ud af at kritisere de forhold som gør sig gældende i forbindelse med nogle indvandrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 16 minutter siden, dna skrev:

Og min pointe er at han ikke kritiserer ALLE socialrådgivere. Og hvordan er det lige han meler sin egen kage. Han får ikke noget særligt ud af at kritisere de forhold som gør sig gældende i forbindelse med nogle indvandrere.

Kritisable forhold findes mange steder. Måske skal han begynde med at feje ved sin egen (sving) dør?  :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind