gumle

On the Dark side

19 svar i dette emne

Who cares. Jubii er jo ødelagt og død. Så det da fair, at nogle vælger alternative og fair at drøfte Jubii, der har agereret bizart de seneste år som i suicidal adfærd. Det jo ikke herinde, at der er højt nok til loftet til den debat.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

I care :) Når jeg ser tilbage tror jeg at jeg oprettede tråden, for snedum blev lidt angrebet og fordi det ville være rart hvis begge positive dele var samlet :) 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 1/2/2017 at 19:28, gumle skrev:

I care :) Når jeg ser tilbage tror jeg at jeg oprettede tråden, for snedum blev lidt angrebet og fordi det ville være rart hvis begge positive dele var samlet :) 

Snedum?! :gruble:

Det var ikke pænt sagt :D 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 4 timer siden, phantomet skrev:

:lol::huh::lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hey!!.. <_<

:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 2/2/2017 at 22:46, phantomet skrev:

On 1/2/2017 at 19:28, gumle skrev:

Den! kommer jeg aldrig til at glemme :-P 

Men med det sagt - jeg syntes at det er fint at Debahøvding kommer med en opsang - men den klinger ærlig talt temmelig hult lige pt.

Nu ved jeg ikke hvad det er for et site der tales om, men jeg bliver noget nysgerrig, så er der nogen som vil oplyse mig?

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 minutter siden, Zoxa skrev:

Den! kommer jeg aldrig til at glemme :-P 

Men med det sagt - jeg syntes at det er fint at Debahøvding kommer med en opsang - men den klinger ærlig talt temmelig hult lige pt.

Nu ved jeg ikke hvad det er for et site der tales om, men jeg bliver noget nysgerrig, så er der nogen som vil oplyse mig?

:gogo:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 26/2/2017 at 22:08, ThomasSneum skrev:

Hey!!.. <_<

IMG_2140.PNG

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej Alle,
Jeg lukker emnet her - for der kommer tilsyneladende ikke rigtig mere debat ud af emnet. Derudover giver det ingen mening for flertallet, at have et emne på Jubii Debat, som handler om, hvordan moderationen er her - kontra på andre debatfora. Er man utilfreds med moderationen på Jubii Debat, så er man altid velkommen til at skrive til moderator eller administrator - vi er meget lydhør og åbensindet overfor alle debattøres henvendelser og input. 

I ordensreglerne står der i øvrigt følgende...

• Indlæggene i debatten skal helst have almen interesse.
  • Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.

Med venlig hilsen 
Debat Høvding

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.