gumle

On the Dark side

19 svar i dette emne

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg var et smut over på den anden debat side, og læste at de har en tråd med 256 sider omkring denne debat. 

Lidt humoristisk var det første der kom til mig, on the Dark side.... så sangen er sat ind som en sjov tanke. 

Nå men over på den anden debat, har de godt nok travlt med at rakke denne debat ned, nogle ting er relevante og andre synes jeg lugter lidt af hævn og had. Personligt forstår jeg ikke dette had, ja der er begået fejl, men det sker tit på debatsider som er så gamle som denne er. 

Den anden debat er et spændende sted, med masser af spændende debatter, meeeeen lidt ensidig i deres holdninger. Personligt synes jeg de bakker hinanden op i hinandens holdninger. Men en fin debatside, som har noget denne ikke har. Vi har så til gengæld noget andet. 

Personligt synes jeg det er dejligt at vi kan være uenige, og at moderatoreren har trukket sig lidt. Debat er jo ikke for sarte sjæle, og der skal være plads til alle selv de skræve :P

Hvad mener i andre ? 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg mener ikke at man  skal forveksle moderator rollen  med facilitator.

Selv holder jeg meget af mangfoldighed, men  tror ikke at, de alt for mange provokerende kommentarer samt et ord svar sikrer kvalitet i debatten, tværtimod.

Mit håb er at Deus ex machina vågner op og indser det. 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg synes at begge sider har lidt travlt med hinanden, ikke at der er noget galt med det. Det ville være at lyve at benægte at den anden side har taget meget af jubiis trafik, hvilket tildels er selvforskyldt. Debatten her er noget mere livlig og polariseret, hvor den anden mere er en "hyggeblog".

Iøvrigt er det en sjov detalje at Sneum har været mere aktiv derovre qua sin moderatorrolle her på siden :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 58 minutter siden, phantomet skrev:

Jeg synes at begge sider har lidt travlt med hinanden, ikke at der er noget galt med det. Det ville være at lyve at benægte at den anden side har taget meget af jubiis trafik, hvilket tildels er selvforskyldt. Debatten her er noget mere livlig og polariseret, hvor den anden mere er en "hyggeblog".

Iøvrigt er det en sjov detalje at Sneum har været mere aktiv derovre qua sin moderatorrolle her på siden :D

Jeg er nu ret sikker på at jeg har større aktivitet herover. Men jeg har aldrig haft super mange indlæg. 

Begge debatter kan noget, og jeg er meget enig med trådstarter. :)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, Jubi_bruger skrev:

Ingen af stederne er præget af mangfoldighed. Derfor er det bare folk der er enige der snakker med hinanden. Brugerantallet er simpelthen for lavt begge steder til at det kan være en ordentlig, mangfoldig og god debat.

Det kommer sikkert ikke an på antallet af brugere men på de deltagende brugernes debatskik om en debat er ordentlig, mangfoldig og god.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 10 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er nu ret sikker på at jeg har større aktivitet herover. Men jeg har aldrig haft super mange indlæg. 

Begge debatter kan noget, og jeg er meget enig med trådstarter. :)

Har nu heller ikke målt ;) 

Det var bare lidt røg :)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 20 timer siden, Jubi_bruger skrev:

Ingen af stederne er præget af mangfoldighed. Derfor er det bare folk der er enige der snakker med hinanden. Brugerantallet er simpelthen for lavt begge steder til at det kan være en ordentlig, mangfoldig og god debat.

Helt enig der :gogo: 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 18 timer siden, phantomet skrev:

Sjovt det lagde jeg også mærke til :) men tror lidt sneum mæske følte han skulle forsvarer sig lidt derovre :) med fedt han er begge steder. 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Du skal tænke på at den tråd du nævner som er derover, blev oprettet lige efter folk var taget herfra, og ja derfor bar de stadigvæk frustreret og havde en tråd de kunne læsse af på :) Men nu bliver den tråd jo ikke brugt særlig meget :)

Redigeret af Aquila
3

Del dette indlæg

Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.