• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
ellagirl

Fuld som 15 årig

3 svar i dette emne

Hej alle, fra en uviden teenager, der har store problemer med at skrive dette, medfølger et spørgsmål. Jeg er nemlig 15 år og nu da har jeg drukket ca. 2 vodka shots og 2 gin and tonics. Jeg har det meget underligt. Som om alt svimler, og jeg har svært ved at stå oprejst. Dog kan jeg godt og kan også tale normalt. Alt blev drukket på 10 minutter, og det gik derfor meget stærkt. Nu er spørgsmålet, så bare om jeg er fuld eller hvad? Hvordan har man det, når man er fuld? I må bare skrive hvad der falder jer ind, for jeg er en dum teenager, helt klart! Hilsner Ella

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Da du ikke har prøvet at være fuld før, og har drukket 2 shots og 2 drinks på en meget kort periode, lyder det til at være helt normalt at du føler dig svimmel. Drik en masse vand. Godnat ;-)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 9 timer siden, ellagirl skrev:

Hej alle, fra en uviden teenager, der har store problemer med at skrive dette, medfølger et spørgsmål. Jeg er nemlig 15 år og nu da har jeg drukket ca. 2 vodka shots og 2 gin and tonics. Jeg har det meget underligt. Som om alt svimler, og jeg har svært ved at stå oprejst. Dog kan jeg godt og kan også tale normalt. Alt blev drukket på 10 minutter, og det gik derfor meget stærkt. Nu er spørgsmålet, så bare om jeg er fuld eller hvad? Hvordan har man det, når man er fuld? I må bare skrive hvad der falder jer ind, for jeg er en dum teenager, helt klart! Hilsner Ella

Trøst dig, det går over og med tiden vender man/du dig til virkningen af alkohol (hvis du fortsætter) :) 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind