Madokamagica

Er seksuel orientering medfødt?

84 svar i dette emne

For 9 minutter siden, Noctis Lucis skrev:

Det mest mystiske er måske, at jeg har IKKE lyst til at være en mand og føler heller ikke min krop er forkert.

Jeg synes ofte man ser kvinder, klæde sig på det ydre som en mand, selvom deres fysiske former viser de er en kvinde, så er fremtoningen meget maskulin, og når de taler, så er det næsten som at høre de stærke feminine bøsser med tøsestemme, hvor kvinden får en mørk tone når der tales. Så måske ikke en mand af lyst men af adfærd og maskulin, siger andre det?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 9 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg synes ofte man ser kvinder, klæde sig på det ydre som en mand, selvom deres fysiske former viser de er en kvinde, så er fremtoningen meget maskulin, og når de taler, så er det næsten som at høre de stærke feminine bøsser med tøsestemme, hvor kvinden får en mørk tone når der tales. Så måske ikke en mand af lyst men af adfærd og maskulin, siger andre det?

Altså, jeg går ikke klædt som mand, jeg kan rigtig godt li at klæde mig feminint og bruger make up osv. Jeg taler heller ikke "med grov stemme", alt i alt er jeg ikke det man ville kalde "beton lebbe". Slet ikke. Men mine holdninger og interesser er helt klart ikke feminine. Og jeg er oftest enig med mænd, når de prøver at forklare en kvinde hvordan de tænker. Når kvinder ikke forstår deres mænd, kan jeg ikke forstå de ikke nemt kan se hvad det er, han prøver at fortælle dem

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 18 minutter siden, Noctis Lucis skrev:

Altså, jeg går ikke klædt som mand, jeg kan rigtig godt li at klæde mig feminint og bruger make up osv. Jeg taler heller ikke "med grov stemme", alt i alt er jeg ikke det man ville kalde "beton lebbe". Slet ikke. Men mine holdninger og interesser er helt klart ikke feminine. Og jeg er oftest enig med mænd, når de prøver at forklare en kvinde hvordan de tænker. Når kvinder ikke forstår deres mænd, kan jeg ikke forstå de ikke nemt kan se hvad det er, han prøver at fortælle dem

Ok, got it! :)

Du lyder til at vide, hvor du selv er, selvom du er forvirret :devil:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ok, got it! :)

Du lyder til at vide, hvor du selv er, selvom du er forvirret :devil:

Ja :D kvinde med mandehjerne som er til begge køn. Sådan der.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind