stig6499

pladespiller

Recommended Posts

stig6499

Min Beogram 5500 pladespiller er gået i stykker , jeg overvejer at købe en Denon DP29F helautomatisk pladespiller med indbbygget pickup forforstærker , så slipper for at købe en seperat pickup forforstærker , mit Beocenter 2 har ikke pickup forforstærker , og den pickup forforstærker jeg har i forvejen er en billig  mikrofon/pickup forforstærker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 minutter siden, stig6499 skrev:

Min Beogram 5500 pladespiller er gået i stykker , jeg overvejer at købe en Denon DP29F helautomatisk pladespiller med indbbygget pickup forforstærker , så slipper for at købe en seperat pickup forforstærker , mit Beocenter 2 har ikke pickup forforstærker , og den pickup forforstærker jeg har i forvejen er en billig  mikrofon/pickup forforstærker 

og jeg overvejer også at købe en Ortofon om5E mm pickup til Denon pladepilleren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 25/12/2016 at 15:22, stig6499 skrev:

Denon  DP29F er udsolgt , så det blev en Audio technica AT-LP60usb den har indbygget pickup forforstærker og USB så man kan spiller pladerne over til PC og ipod , den blev sendt med posten fra Sønderborg i dag kl 18.05 , så hvis jeg er heldig får jeg den i morgen og så har jeg købt en Ortofon om5e pickup , den var jeg inde i byen og købe i dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 19 timer siden, stig6499 skrev:

Denon  DP29F er udsolgt , så det blev en Audio technica AT-LP60usb den har indbygget pickup forforstærker og USB så man kan spiller pladerne over til PC og ipod , den blev sendt med posten fra Sønderborg i dag kl 18.05 , så hvis jeg er heldig får jeg den i morgen og så har jeg købt en Ortofon om5e pickup , den var jeg inde i byen og købe i dag 

min pladespiller Audio Technica AT-LP60usb og min Ortofon om5e pickup , jeg har lige pakket den ud og høre Agnetha fältskog eyes of a woman , jeg har ikke monteret min Ortofon pickup endnu , jeg vil lige sikre mig at alt virker og alt virker som det skal 

IMG_0193.JPG

IMG_0194.JPG

IMG_0195.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Ja Ortofon går man nok aldrig helt forkert af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

IMG_0193.JPG

IMG_0194.JPG

IMG_0195.JPG

Bare et venligt råd - du bør måske tænke over billedkompositionen. Hvordan ville du f.eks. lave en salgsannonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 minutter siden, pininfarina skrev:

Bare et venligt råd - du bør måske tænke over billedkompositionen. Hvordan ville du f.eks. lave en salgsannonce.

Jeg tror du tager fejl, er det ikke billede efter køb? Men enig, det ligner ikke en almindelig hylde eller et bord?

Måske billeder fra en af de udsendelser, hvor en fanatisk samler har taget over.

On 27/12/2016 at 18:28, stig6499 skrev:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg tror du tager fejl, er det ikke billede efter køb? Men enig, det ligner ikke en almindelig hylde eller et bord?

Måske billeder fra en af de udsendelser, hvor en fanatisk samler har taget over.

Det er  billeder efter køb , det burde i kunne se ,  mine amatør billeder 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 minutter siden, stig6499 skrev:

Det er  billeder efter køb , det burde i kunne se ,  mine amatør billeder 

Personligt tror jeg at det er billed nr. 2 (det midterste) der opponeres i mod!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 24 minutter siden, Helle H skrev:

Personligt tror jeg at det er billed nr. 2 (det midterste) der opponeres i mod!

Jeg tror sgu allerede billede nr. 1 var i fokus inden jeg så billede nr.2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind