Helle H

Bager eller Bager

35 svar i dette emne

det afhænger vel af hvor god bagerene er i ens lokal område. Er det bageren på min hovedgade kunne jeg ikke drømme om  at lægge penge, er det den jeg bruger i Roskilde smider jeg glad og fro de 75 kr en kage kan koste der

2

Del dette indlæg

Del på andre sites
Lige nu, Zoxa skrev:

det afhænger vel af hvor god bagerene er i ens lokal område. Er det bageren på min hovedgade kunne jeg ikke drømme om  at lægge penge, er det den jeg bruger i Roskilde smider jeg glad og fro de 75 kr en kage kan koste der

1. Rigtigt

Men der skal (efter min mening en god (meget god) bager til for at berettige den dobbelte pris på produktet der leveres.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 8 minutter siden, Jubi_bruger skrev:

Jeg synes ikke at det er udtjent.. Slet ikke. Men det kommer nok an på hvilke bagerier man har i sit nærområde. Der findes jo også elendige bagere.

Nej det har jeg forstået, bageren her i området har være der i mindst de seneste 35-40 år.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Efter min mening så har de der "gamle special-foretagender " for længst udspillet deres roller.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, Zoxa skrev:

Helt enig, der er klart nogle bagere som godt kunne bruge nogle måneders mere træning. Der er simpelthen for mange huller i brødene og det er ikke mus hos dem alle ;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, Zoxa skrev:

Rimeligt nok, under den absolutte forudsætning at den kage er de kr. 75,00 værd (og at en lige så god ikke kan købes i et supermarked for fx. kr. 40,00)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ja en ting kan man regne med, og det er, at supermarkedet ikke laver billig brød for kundernes skyld.

Men smags forstærkere osv er et godt alternativ til kroner og ører.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 19 minutter siden, oss skrev:

Ja en ting kan man regne med, og det er, at supermarkedet ikke laver billig brød for kundernes skyld.

Men smags forstærkere osv er et godt alternativ til kroner og ører.

Ja smag, udseende, og pris, er vigtige faktorer når fx. jeg køber bagværk/brød.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ingen af de tre bagere, der er i gåafstand her er pengene værd. Der er Nettos bakeoff i højere kvalitet.

De to bagere ved mine forældre? Absolut hver en krone værd.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er ret sjældent jeg køber brød så jeg tager det ikke særlig tungt da det økonomisk ikke betyder noget (jeg holder mig i det store hele fra meget kulhydratholdig mad). Når jeg endelig køber så kommer det meget an på hvad jeg lige kommer forbi. Kommer jeg forbi en rigtig bager køber jeg gerne der. Ellers har jeg intet imod at købe hos Kvickly's eller Føtex's bager. Især deres rugbrød synes jeg er udmærket.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind