Helle H

An. SPØRGSMÅL

9 svar i dette emne

Her kommer så et SPØRGSMÅL an. emnegruppen kaldet "SPØRGE-JØRGEN", og det lyder sådan her:

"Er det tilladt at stilde hvilket som helst spørgsmål (der interesserer een) her?"

Eller er der restriktioner an. hvad evntl. spørgsmål går ud på/drejer sig om?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 20 minutter siden, Entrelac skrev:

Allernederst på siden er der  et link til ordensregler: http://www.dindebat.dk/guidelines/

Rigtigt MEN der står ikke rigtigt hvad det er/ikke er tilladt at spørge om i den her omtalte "Spørge-Jørgen".

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, Entrelac skrev:

Allernederst på siden er der  et link til ordensregler: http://www.dindebat.dk/guidelines/

NB. Jeg er udmærket godt klar over at det ikke er tilladt fx. at spørge sådan her:

Hvad syntes i andre om debattøren der kalder sig "XXXX-XXXX", det er ret logisk (hvad kunne det dog ikke medfører) :)

Men man kunne jo (måske) finde på at efterlyse/spørge om andres mening om fx. en bestemt navngivet POLITIKER, eller om en eller anden bevægelse/organsation osv.-osv.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, Helle H skrev:

NB. Jeg er udmærket godt klar over at det ikke er tilladt fx. at spørge sådan her:

Hvad syntes i andre om debattøren der kalder sig "XXXX-XXXX", det er ret logisk (hvad kunne det dog ikke medfører) :)

Men man kunne jo (måske) finde på at efterlyse/spørge om andres mening om fx. en bestemt navngivet POLITIKER, eller om en eller anden bevægelse/organsation osv.-osv.

Jeg vil mene, at f.eks. folks mening om en politiker hører til i politik og samfund. Ligesom spørgsmål om sygdom hører til i sundhed, og spørgsmål om sko i mode stil og shopping.

Så jeg tænker, at spørge jørgen er til de spørgsmål, som ikke rigtig kan placeres andre steder, og som ikke lægger op til den store meningsudveksling.

Men det er ikke andet end et personligt bud - ikke en forkromet sandhed.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Som overskrift på dette forum står der:

"Spørge-Jørgen

Her kan du afgøre væddemål og opklare hverdagens små mysterier. Husk at tråde skal placeres så præcist som muligt i specifikke emnefora."

Så hvis ikke dit spørgsmål kan placeres i en anden forum-kategori, og ellers overholder sidens regler, så vil jeg tro det er i orden, at placere det i "Spørge-Jørgen".

Du kan jo prøve, så får du det nok at vide hvis du overskrider nogen grænser.;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvordan fremstiller man nemmest dynamit og sarin?, skal man måske ikke stille herinde. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 16 timer siden, Maeve skrev:

Jeg vil mene, at f.eks. folks mening om en politiker hører til i politik og samfund. Ligesom spørgsmål om sygdom hører til i sundhed, og spørgsmål om sko i mode stil og shopping.

Så jeg tænker, at spørge jørgen er til de spørgsmål, som ikke rigtig kan placeres andre steder, og som ikke lægger op til den store meningsudveksling.

Men det er ikke andet end et personligt bud - ikke en forkromet sandhed.

Jeg er tilbøjelig til her at give dig ret MEN nogen vil måske bruge et spørgsmål i fx. "politik & samfund" som en påstand om "et personligt angreb på den/dem man spørg til/om"!

Og der kan jo sagtens melde sig spørgsmål om andre/andet en lige politikerne, mulighederne er jo mangfoldige.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 13 timer siden, Entrelac skrev:

Som overskrift på dette forum står der:

"Spørge-Jørgen

Her kan du afgøre væddemål og opklare hverdagens små mysterier. Husk at tråde skal placeres så præcist som muligt i specifikke emnefora."

Så hvis ikke dit spørgsmål kan placeres i en anden forum-kategori, og ellers overholder sidens regler, så vil jeg tro det er i orden, at placere det i "Spørge-Jørgen".

Du kan jo prøve, så får du det nok at vide hvis du overskrider nogen grænser.;)

Nok rigtigt MEN den der med:

"Du kan jo prøve, så får du det nok at vide hvis du overskrider nogen grænser."

Tror jeg personligt er en farlig vej, jeg har prøvet det at blive "frosset" bare for at give et svar/mit råd til een der selv i sit oplæg spurgte "hvad gør jeg".

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind