81mus

Hemmeligt bryllup

6 svar i dette emne

Hejsa...

Vi skal giftes på rådhuset på lørdagkl. 13.30 . Vi ønsker at gøre det alene, dog skal min søster og hendes mand med da de skal være vidner. Resten af familien er inviteret til fødselsdag kl.14.30, eller det tror de ihvertfald :-D Nå men mit spørgsmål lyder på hvordan vi ligesom gør der kl.14.30 når gæsterne kommer ?? Står vi bare der i det fine tøj og tar i mod gæsterne og smiler og satser på de regner den ud ?? tænker det bliver lidt akavet..... eller skulle vi måske lade min søster og kæreste kører hjem til os også vi kommer lidt for sent ??

Det skal lige siges der bliver pyntet lidt op med bryllups nips der hjemme, så når de kommer er de ikke i tvivl om temaet :-D 

Redigeret af 81mus
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg synes, det vil være rigtig fint, hvis i kommer lidt for sent, så gæsterne har nået at undre sig lidt, og derefter kan tage imod jer. Så får i også rigtig fokus.

Det er en virkelig sjov oplevelse at komme til en fest og ende med noget andet. Jeg har prøvet at skulle til rund fødselsdag, og da vi så havde fået velkomstdrinks, kom der en bus, og så blev vi alle fragtet til kirke, hvor værtsparret så blev gift. Det var en fantastisk dag. 

Håber i også får en fantastisk fest. Tillykke med det. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 17 minutter siden, Maeve skrev:

Jeg synes, det vil være rigtig fint, hvis i kommer lidt for sent, så gæsterne har nået at undre sig lidt, og derefter kan tage imod jer. Så får i også rigtig fokus.

Det er en virkelig sjov oplevelse at komme til en fest og ende med noget andet. Jeg har prøvet at skulle til rund fødselsdag, og da vi så havde fået velkomstdrinks, kom der en bus, og så blev vi alle fragtet til kirke, hvor værtsparret så blev gift. Det var en fantastisk dag. 

Håber i også får en fantastisk fest. Tillykke med det. 

Ja det er også det jeg tænker er den bedste måde :-) tak for svar og tak :-) 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg syntes Maeves indslag er super, men I må forberede jer på at det faktisk godt kan hænde at nogle af gæsterne bliver stramme i betrækket.

Ikke fordi jeg syntes at I skal gøre det anderledes, men bare så I er forberedte på at det kan ske, men det må ikke ødelægge noget for jer på jeres dag.

Vi gorde det som bar langt værre :-) 

Giftede os, tog på bryllupsrejse direkte fra rådhuset og sendte fest invitationer fra venedig (postkort) til vores gæster med en dato en måned senere.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

jamen det hele foregik sådan her.... Da vi jo er blevet gift nu :-)

Vi inviterede familien til fødselsdag kl. 14.30 , en fødselsdag som vi ikke havde fået holdt fordi vi var ude og rejse. 

Vi tog på rådhuset kl. 13.30 sammen med min søster og hendes kæreste , da de vidste vi skulle giftes og vi skulle ha vidner med.

Da alle gæster så kom stod vi der i brude tøj og der var pyntet op til bryllup og ikke fødselsdag :-D Faktisk blev ingen sure og vi havde en rigtig hyggelig dag, helt stille og roligt som vi ønskede det. 

2

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 8/11/2016 at 13:41, 81mus skrev:

jamen det hele foregik sådan her.... Da vi jo er blevet gift nu :-)

Vi inviterede familien til fødselsdag kl. 14.30 , en fødselsdag som vi ikke havde fået holdt fordi vi var ude og rejse. 

Vi tog på rådhuset kl. 13.30 sammen med min søster og hendes kæreste , da de vidste vi skulle giftes og vi skulle ha vidner med.

Da alle gæster så kom stod vi der i brude tøj og der var pyntet op til bryllup og ikke fødselsdag :-D Faktisk blev ingen sure og vi havde en rigtig hyggelig dag, helt stille og roligt som vi ønskede det. 

Dejligt med en update, og tillykke endnu en gang. Dejligt at det blev, som i gerne ville have. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind