Uma_kbh

Flot undertøj/underkjole der ikke kan ses?

3 svar i dette emne

Min brudekjole er en fin stram, blondekjole - det har sine ulemper, for man kan se mit undertøj indenunder. Min kæreste synes, at det er flot, hvis man kan se noget hvidt blondeundertøj under, men jeg tror, at han forveksler vores bryllupsdag med en optagelse af en erotisk film, så jeg vil gerne finde en anden løsning - enten noget flot hudfarvet undertøj (som i at det er flot og ikke bare usynligt) eller måske en hudfarvet flot underkjole, der sidder stramt til. 

Er der nogen, der kan hjælpe? Jeg kan kun finde seamless hudfarvet undertøj, og det er praktisk, men absolut ikke flot. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg ved der findes "sømløs" trusser i rød... så mon ikke de også findes i hvid eller anden lys farve der ikke kan ses under kjolen, mit købte jeg enten i change, hünkemøller eller triumpf, desværre kan jeg ikke fortælle hvor da det er et stort mix jeg har. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvad mener du med, at det skal være flot ?

Det er nok ikke den nemmeste brudekjole du har valgt med mindre, som din kæreste siger, det gør ikke noget, at man kan skimte, hvad der er under, og det kan vel heller ikke komme helt bag på dig - må en flot corsage med hofteholder ville være flot - hvis du skal have hvide strømper på, så ser hudfarvet lingeri ikke flot ud, derimod hvis det bliver holdt i hvidt ville det være noget så raf :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind