Gæst

Hvad for en mobil har i ???

Recommended Posts

Gæst

Der var en fejl ved den gamle tråd , jeg kunde ikke citere indlæg, så jeg kom til ved en fejl til at slætte den gamle tråd lort , når men der var en der havde købt en OnePlus og var ind til videre tilfreds med den , jeg kendte ikke OnePlus , så jeg googlede OnePlus , deres flagskib får gode anmeldelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 13 minutter siden, stig39181 skrev:

Der var en fejl ved den gamle tråd , jeg kunde ikke citere indlæg, så jeg kom til ved en fejl til at slætte den gamle tråd lort , når men der var en der havde købt en OnePlus og var ind til videre tilfreds med den , jeg kendte ikke OnePlus , så jeg googlede OnePlus , deres flagskib får gode anmeldelser 

Når men jeg har en tudsegamel  Nokia 1110 og en tudsegamel Nokia 5300 og en Samsung GT-E1200i back up og så har jeg bestilt en Samsung J3 back up hvis jeg er heldig kommer den med posten i morgen fredag og så har jeg en Samsung Galaxy S6 edge plus det er den jeg bruger til daglig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har en Nokia C1.:rocker:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt en Ukoit hurtig trådløs opladningsdock , den kan bruges til rigtig mange mobiler , , jeg har prøvet den og den er hurtig til. at oplade og den kostede kun  126 kr plus fragt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Samsung DK har udtalt at Android nye styresystem nougat vil blive sendt eller hvad man nu kalder det til Galaxy S7-S7 edge i denne uge , jeg har en S7 edge , det glæder jeg mig til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det sidste nye legetøj til min mobil JVC HA-S90BN-B Bluetooth høretelefoner med noise cancelling det vil sige at det fjerne udefra kommende støj fra høretelefoner aktivt 27 timers musik med noise cancelling hvis jeg slår noise cancelling fra får jeg 35 timers musik , jeg har prøvet at høre musik fra min mobil med dem , lydkvaliteten er udmærket , der er også mikrofon så man kan føre en samtale , det har jeg ikke prøvet endnu 

IMG_1877.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 13 timer siden, stig6499 skrev:

Det sidste nye legetøj til min mobil JVC HA-S90BN-B Bluetooth høretelefoner med noise cancelling det vil sige at det fjerne udefra kommende støj fra høretelefoner aktivt 27 timers musik med noise cancelling hvis jeg slår noise cancelling fra får jeg 35 timers musik , jeg har prøvet at høre musik fra min mobil med dem , lydkvaliteten er udmærket , der er også mikrofon så man kan føre en samtale , det har jeg ikke prøvet endnu 

IMG_1877.JPG

Med den størrelse og dækning af ørerne, så kan jeg da godt forstå alt uvedkommende støj fjernes :devil:
Os andre køber in-ear plugs , som har noise cancelling effekt og de kan dårligt ses i øret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind