Uma_kbh

Billige brudekjoler - hvor?

Recommended Posts

Uma_kbh    40
Uma_kbh

Kæresten og jeg skal giftes i San Francisco. Der kommer ingen gæster, og det er bare os to. Jeg vil ikke bruge en masse penge på en kjole, som jeg kun lige skal have på i to timers tid og som kun min kæreste (og mig selv selvfølgelig! :D ) får glæden af. Jeg ved, at der er en masse kina-sites, hvorfra man kan bestille pæne kjoler, men jeg ved også, at nogle af dem er noget værre bras, men måske der er nogen herinde, der har erfaring med disse sider? Det er svært at vide, hvilken nogen, der er ok, og hvilke der ikke er. 

Jeg fandt på et udenlandsk forum, at man kan få lavet pæne brudekjoler efter mål på ebay.co.uk, hvis man blot vælger de rigtige sælgere. Men ha, der er 33.000 hits, så jeg skal bare lige finde den skrædder, de andre glemte at nævne navnet på i den tråd. Er der nogen herinde, der kan anbefale en sælger/skrædder på ebay, som kan lave en billig brudekjole? 

Jeg er også frisk på en pæn brude-agtig kjole fra Hennes & Mauritz, men heller ikke her har jeg haft held. Asos havde heller ikke lige noget i hvidt. Hvis nogen kender en webshop, hvor jeg kan købe en kjole, der ligner brudekjole, så er det også fint. 

Billig brudekjole = maks. 2500 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pindsvinet    311
Pindsvinet

Jeg tror ikke det handler så meget om at vælge den rigtig sælger, men mest om at vælge en kjole der er så simpel at de ikke kan lave den alt for forkert... Forstår du?

Hvis du skal have alt muligt som er svært at så som havfruekjole med tyl i bunden ja så ender du med en slaske kjole som går alt for meget ind ved fødderne og et tarvligt sjasket tyl der bare klasker :D haha det er en klassisker. Desuden aldrig købe jersey det er bare strækstof som klasker på røven... det ser skidt ud.
Chiffon vil jeg heller ikke tage. 

Satin er det bedste bud eller charmeuse hvis man kan lide silkestof der falder blødt.
Og så skal man altså have dem til at ramme ens størrelse utroligt godt for at det hele spiller.

Undgå tylstof og blonder er også klassisk svært at få til at se godt ud fra kinakjoler. De bliver lidt ligesom jersey der bare hænger uden at give dig en god form. Og så kan man aldrig vide hvilken blonde de vælger til kjolen har læst så meget på det og det er helt random hvilke blonder de propper på i forhold til billederne, samt perler.

Har selv lige bestilt en klassisk kjole i silke look med dobbelt lag og det er jeg ok rolig omkring, har nemlig set at det er de ret gode til og en syerske kan klare at sy den ind fordi den er så simpel. Jeg kan vise dig nogle billeder når jeg får den hjem, men igen det er et sats hvis de slet ikke rammer mine mål og bare sætter den skod sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uma_kbh    40
Uma_kbh

Jeg har først set din besked nu! Ellers rigtig gode tips. 

Jeg bestilte en blondekjole fra JJshouse efter egne mål. Ca 1100 kr. Den kom hurtigt og kjolen var rigtig flot - men bare ikke i min pasform. Som du også var inde på ;) Jeg overvejede så at bestille en ny, men så fandt jeg en virkelig smuk brudekjole på Zalando på tilbud til 800 kr, og den sidder perfekt på mig og er så smuk. Så det bliver den.

Kjolen er sendt retur til Jjshouse nu, som har refunderet beløbet. Skoene, jeg købte derfra og alle de andre småting, har jeg beholdt. Det er så fint. 

Hvis jeg ikke havde fundet kjolen på Zalando, så ville jeg nok have valgt en empire-kjole fra JJs, da jeg tænker at den pasform er let at få til at passe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind