Bo1986

Hvor ofte er det, normalt at have sex

Recommended Posts

Bo1986

Selv får jeg noget under, en gang om året. Men når jeg så får, så er det rigtig godt, men bliver deprimeret, i flere uger efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

så må du jo rive noget mere i pølsen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Curt - Jaguaren

Tjah!

Jeg vil nok mene at det ligger et sted mellen 6 gange om dagen og en gang om måneden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia
Skrevet (redigeret)

6 gange om ugen ville være normalt. En enkelt gang kan man jo nok godt lige slacke den og tage en slapper. Hvis man ikke bor sammen og ses mindre, så ville jeg forvente knep hver gang.   

Jeg er kvinde. Og har i øvrigt dumpet en mand fordi han blev aseksuel og ikke gad kneppe. Han gad heller ikke forklare mig, hvorfor han ikke kunne overskue at knalde. Så efter et par måneder på den måde fik han kniven for struben, og da han så stadig ikke ville forholde sig til vores manglende sexliv, røg han ud. Jeg er pt single og onanerer dagligt. 

Redigeret af Iustitia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vintersol
For 3 timer siden, Iustitia skrev:

6 gange om ugen ville være normalt. En enkelt gang kan man jo nok godt lige slacke den og tage en slapper. Hvis man ikke bor sammen og ses mindre, så ville jeg forvente knep hver gang.   

Jeg er kvinde. Og har i øvrigt dumpet en mand fordi han blev aseksuel og ikke gad kneppe. Han gad heller ikke forklare mig, hvorfor han ikke kunne overskue at knalde. Så efter et par måneder på den måde fik han kniven for struben, og da han så stadig ikke ville forholde sig til vores manglende sexliv, røg han ud. Jeg er pt single og onanerer dagligt. 

Sikke en charmerende måde at fortælle den historie på. :)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
For 15 timer siden, Farvel og Tak skrev:

Sikke en charmerende måde at fortælle den historie på. :)

Og havde det været en mand der fortalte den, så ville ingen have løftet et øjenbryn. Men nu er det en kvinde, ohh gru! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fashionista
For 3 minutter siden, Mr_Yolo skrev:

Og havde det været en mand der fortalte den, så ville ingen have løftet et øjenbryn. Men nu er det en kvinde, ohh gru! 

Havde nu også løftet mine øjenbryn, selvom det havde været en mand. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fashionista

TS, der er jo ingen facitliste for, hvor ofte eller hvor lidt man skal have sex for at det er normalt. Det er forskelligt fra person til person hvad der er normalt for dem, og det afhænger jo også af forskellige ting. Har man fx en partner eller er man single? Har man en stor, mellem eller lille sexlyst? Osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
For 15 minutter siden, Fashionista skrev:

Havde nu også løftet mine øjenbryn, selvom det havde været en mand. :)

Effekten er stadig større, når det er en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia
1 time siden, Mr_Yolo skrev:

Effekten er stadig større, når det er en kvinde.

Dunno. Men det der er normalt for mig kan jo sagtens være unormalt for både andre kvinder og mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind