81mus

Løb og ankelsmerter

5 svar i dette emne

Hejsa.. 

Jeg er for et par måneder siden begyndt at løbe Ca. 4 gange i ugen ( på løbebånd). Jeg er helt ny indenfor løb så er startet op med at løbe 30 min uden pause og det kan jeg nu uden problemer. Men i næsten alle 30 min har jeg ondt i anklen/foden, der er først rigtig kommet her de sidste 2 uger, og det er en kamp at komme igennem de 30 min. 

jeg har købt nye løbesko som skulle være ok gode, men kan det måske alligevel være dem, der er skyld i det eller kan det være en anden grund... 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det kan sagtens være dine løbesko, som ikke passer til din fod. Har du fået foretaget en løbetest i sportsbutikken?

Jeg synes det lyder som en meget dårlig ide, at du løber på trods af smeter. Det kan både være en overbelastning eller en skade, og hvis du ikke giver den ro, kan det udvikle sig til det værre.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg tror ikke det er en skade da jeg kun har ondt når jeg løber og ikke bagefter. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvis du er ret sikker på det ikke er skoene, fordi de er købt via en løbetest synes jeg du skal gå til lægen. Nogle skader kan godt kun være et problem når du løber og ellers ikke.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 14 timer siden, CBRN skrev:

Hvis du er ret sikker på det ikke er skoene, fordi de er købt via en løbetest synes jeg du skal gå til lægen. Nogle skader kan godt kun være et problem når du løber og ellers ikke.

jeg er ikke sikker på om det er skoene, jeg har ikke fået sådan en test. Men tror da jeg vil ned og ha det testet,  

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind