• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
FroekenMille

Telefonclairvoyance

31 svar i dette emne

Hej alle

Jeg har tænkt på at få en telefonclairvoyance. Er der nogen af jer der har erfaringer med dette? Om det er ligeså godt som ved en almindelig clairvoyance?

Jeg håber i kan hjælpe

Venlig hilsen Mille 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Uden den personlige ansigt til ansigt kontakt er det der - når man lige ser bort fra fjernhealing - nok den værste gang svindel man kan støde på.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvis du gør det, så ring fra skjult nummer og undlad at give dem dit navn eller nogen anden information om dig. Så skal du nok få clairvoyance for alle pengene.. eller ikke :) 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tak for jeres svar :) 

Det er ikke nemt at vide hvad man skal tro på. En gang har jeg prøvet en healing, og det virkede rigtigt godt. Jeg havde overvejet at gøre det gennem en hjemmeside der hedder wengo danmark, min søsters veninde har brugt, hvor der er flere man kan vælge imellem, og de kan ikke se ens nummer osv., så føler jeg det er mere sikkert. Der kan man også få fjernhealing, måske skulle jeg gøre det i stedet for. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Den slags er altid svindel. Beklager at bryde din illusion, men det er sagt i bedste mening.

Hvis du mener det har hjulpet, så er det et rent tilfælde. Spar hellere dine penge og brug dem til noget fornuftigt. Du kan som udgangspunkt få gratis hjælp i det offentlige sundhedssystem.

Hvis du har problemer, så tal med din læge og få en henvisning.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 2/15/2016 at 18:48, Tobywan skrev:

Den slags er altid svindel. Beklager at bryde din illusion, men det er sagt i bedste mening.

Hvis du mener det har hjulpet, så er det et rent tilfælde. Spar hellere dine penge og brug dem til noget fornuftigt. Du kan som udgangspunkt få gratis hjælp i det offentlige sundhedssystem.

Hvis du har problemer, så tal med din læge og få en henvisning.

Ikke nødvendigvis!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der er aldrig nogen sinde ført bevis for clairvoyance eller telepati (eller andet hokus pokus), hvis man foretager en ordentlig undersøgelse af det. Og der har ellers været lavet en hel del eksperimenter fra 1800-tallet og frem. Det fungerer bedst under anekdotiske og ukontrollerbare forhold. Så snart man begynder at lave kontrolforsøg eller systematisk at opgøre resultaterne, så er det ikke spor forskelligt fra tilfældigheder. Dvs. fra tid til anden rammer den dygtige fusker rigtigt eller ikke helt forkert. Og det er de situationer, der bliver berettet om. Fadæserne er ingen videre interesseret i at genfortælle (ud over historien om fru Melloni og Lazarus - og dr. Plum).

Der er jo en grund til, at clairvoyante aldrig har større succes med lotto; ikke mere end andre ville have. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 22 timer siden, mgy skrev:

Der er aldrig nogen sinde ført bevis for clairvoyance eller telepati (eller andet hokus pokus), hvis man foretager en ordentlig undersøgelse af det. Og der har ellers været lavet en hel del eksperimenter fra 1800-tallet og frem. Det fungerer bedst under anekdotiske og ukontrollerbare forhold. Så snart man begynder at lave kontrolforsøg eller systematisk at opgøre resultaterne, så er det ikke spor forskelligt fra tilfældigheder. Dvs. fra tid til anden rammer den dygtige fusker rigtigt eller ikke helt forkert. Og det er de situationer, der bliver berettet om. Fadæserne er ingen videre interesseret i at genfortælle (ud over historien om fru Melloni og Lazarus - og dr. Plum).

Der er jo en grund til, at clairvoyante aldrig har større succes med lotto; ikke mere end andre ville have. 

Mange gange er det også fordi folk ikke er i stand til at forstå hvad der bliver sagt. Det kan nemlig godt være lidt kryptisk, og hvis man ikke gider tænke dybere over det, så forstår man det heller ikke.  Med det sagt, så er det ikke alle clavoyanter og astrologer som er lige gode, og nogle er helt klart fuskere. Man kan sjældent bruge ugeblads horoskoper eller lignende til noget som helst, da de er alt for generelle, og dækker over alle mennesker. Men hvis man gider tænke over det, så vil man kunne finde forbløffende mange sandheder i et personligt horoskop, hvis det er udført rigtigt. Men da det er personlige sandheder, så er det svært at teste videnskabeligt. Men der er en hel klar grund til at folk rent faktisk tror på den slags. Det er ikke hokus pokus.

Astrologi er ikke en accepteret videnskab, og derfor er folk af gode grunde skeptiske, men jeg ved af personlig erfaring, at der er noget om det. Jeg var også en af skeptikerne før jeg fik lagt mit eget horoskop, som beskriver i detaljer, hvad der vil ske i mit liv hver eneste dag, og tingene sker. Tro det eller ej!

Redigeret af Guru
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Udsagn, der først kan forstås efter begivenhederne er indtruffet, virker ikke særligt overbevisende. Hvis disse troldmænd véd, hvad der skal ske eller er sket, hvorfor kan de så ikke udtrykke sig med andet end vage og generelle vendinger (som nok mere eller mindre kan fortolkes hen til noget fornuftigt, når man har svaret). Berømt er Apollons Orakel, der kunne meddele Kong Krøsus, at når han gik over grænsen, ville et stort rige gå under. No shit, Sherlock! 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 1 time siden, mgy skrev:

Udsagn, der først kan forstås efter begivenhederne er indtruffet, virker ikke særligt overbevisende. Hvis disse troldmænd véd, hvad der skal ske eller er sket, hvorfor kan de så ikke udtrykke sig med andet end vage og generelle vendinger (som nok mere eller mindre kan fortolkes hen til noget fornuftigt, når man har svaret). Berømt er Apollons Orakel, der kunne meddele Kong Krøsus, at når han gik over grænsen, ville et stort rige gå under. No shit, Sherlock! 

Fordi de horoskoper du læser i ugebladet og på nettet, netop er meget generelle, og passer på alle mennesker. Hvem siger at man først kan forstå det, efter begivenhederne er indtruffet? Du kan sagtens få lagt et horoskop som er langt bedre tilpasset til lige netop dig. Nu kender jeg ikke lige den historie om Apollon, men gik der et stort rige under?  Det er jo ikke selvsagt, at fordi en konge går over grænsen, så vil et rige gå under! Men det lyder også som noget gammel astrologi, som dengang var langt mere upræcis.

Edit: Jo jeg kender godt historien. Havde bare glemt hvad den gik ud på. :)

Redigeret af Guru
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind