Lese523

Jeg fryser om røven- HJÆLP!

Recommended Posts

Lese523    59
Lese523

Når jeg er ude og løbe i koldt vejr tager jeg selvfølgelig fornuftigt tøj på til det. Men alligevel kommer jeg til at fryse om røven og lårene efter ca. en halv time....

Det er ikke sådan at jeg er bundfrossen, men mere som om mine fedtdepoter er underafkølede.

Det er ret svært for mig at få varmen igen når jeg er kommet hjem.

Det eneste som hjælper er et langt og varmt karbad.... Ellers får jeg bare varmen i kort tid og komme til at fryse igen senere.

Selv synes jeg at jeg gør alt hvad jeg kan for at forebygge at komme til at fryse. Jeg løber i uldne strømpebukser i minusgrader, samt tights med uld i og windbreaker foran. Mange gange tager jeg også benvarmere på.

Derudover bruger jeg en sports bh, t- shirt eller trøje alt efter hvor koldt og blæsende det er, og så en vinterløbejakke.

Alt i alt mener jeg selv at min påklædning er fornuftig, men  måske nogen har et fif eller kan påpege noget jeg har overset.

Jeg løver for det meste ude og i det meste vejr 3 gange om ugen i alt fra 30-90 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nainen    1.179
Nainen

Du skal passe på ikke at tage for meget tøj på under løbeturen, hellere for lidt end for meget. det vigtigste er at du kan holde rytmen på turen, kan du det, fryser du ikke og kan smide noget tøj.

Hvis du fryser PÅ turen, så vil mit svar være noget andet, men jeg forstår det som om du har det fint på turen og bare fryser når du kommer hjem efter løbeturen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia    2.356
Iustitia

Brug Anjo cellulitiscreme, den varmer flæsket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind