• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Gæst

Fladskærm-harddisk ???

9 svar i dette emne

Jeg har en WD my book av tv harddisk 2 TB , er der nogen det ved hvor mange timers TV der kan være på sådan en ,sådan CA. ???

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Umiddelbart kommer det an på, hvilken kvalitet du optager med. Jo højere kvalitet, jo mindre kan der være på disken. Det er svært at sige noget præcist om det. 

Hvis det er et komprimeret format, vil der kunne være mere på, end hvis det ikke er.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Svært at sige, når man ikke kender den kvalitet du vil optage i. Det vil svinge fra kanal til kanal, udbyder til udbyder og program til program.

Et forsigtigt gæt er at der vil være plads til mellem 150 og 300 timer, hvis ikke det bliver komprimmeret.

Du skal nok også være obs på, at første gang du tilslutter disken vil den blive formatteret og fremadrettet kun kunne benyttes til optaget tv (indtil du igen formatterer den på din computer). Optagelser vil i øvrigt kun kunne ses på det tv det er optaget på.

Redigeret af Tobywan
1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg siger mange tak , lort jeg ved ikke hvad kvalitet jeg optager i , jeg formaterede den da jeg tilsluttede den til min fladskærm og det var så det , det må jeg se at finde ud af hvad kvalitet jeg optager i , men i siger et sted mellem 150-300 timer , det er jeg godt tilfreds med , der står for resten at jeg har 90 % Ledig diskplads , så jeg har masser af diskplads endnu 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
1 time siden, stig39181 skrev:

Jeg siger mange tak , lort jeg ved ikke hvad kvalitet jeg optager i , jeg formaterede den da jeg tilsluttede den til min fladskærm og det var så det , det må jeg se at finde ud af hvad kvalitet jeg optager i , men i siger et sted mellem 150-300 timer , det er jeg godt tilfreds med , der står for resten at jeg har 90 % Ledig diskplads , så jeg har masser af diskplads endnu 

Så er det jo bare at regne ud fra de 10% du har brugt (hvor mange timer er der) og så gange med 10.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 timer siden, Tobywan skrev:

Så er det jo bare at regne ud fra de 10% du har brugt (hvor mange timer er der) og så gange med 10.

Ja

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har et Philips 48PFS6609 fladskærm og et WD my book av tv harddisk 2 TB , så er spørgemålet , jeg har sat min harddisk til at optage Lørdag kl 05.55 på kanal 5 , optager den så selvom jeg har slukket fladskærmen , jeg sover jo nok på det tidspunkt ???

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 55 minutter siden, stig39181 skrev:

Jeg har et Philips 48PFS6609 fladskærm og et WD my book av tv harddisk 2 TB , så er spørgemålet , jeg har sat min harddisk til at optage Lørdag kl 05.55 på kanal 5 , optager den så selvom jeg har slukket fladskærmen , jeg sover jo nok på det tidspunkt ???

Jeg fandt ud af det i menuen hjælp på min fladskærm ,står der at jeg skal lade min harddisk stående tændt og min fladskærm stående på stand by ,så skulde optagelsen virke , skide godt 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

jeg fik optaget Gry 3 sange fra schlagercruise DK4

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind