Smiiil

Hvordan er dette muligt!???

18 svar i dette emne

I folkeskolen var der en af eleverne, der bombarderede folk med matematiske spørgsmål til de var godt kulrede. Så bad han dem nævne den første farve og det første værktøj, de tænkte på. Det var (næsten) altid rød og hammer. Der forekom en enkelt blå hammer. Nogle gange kan man guide folk ind på bestemte tanker, andre gange kan man begrænse dem, uden at de gennemskuer det. Der er et tilsvarende nummer med tal på engelsk, hvor folk tror, de vælger et tal mellem 1 og 50, men reelt har de ikke noget valg. 

Det er en variation af mange tryllekunster, hvor man tvinger folk til at kigge lige der, hvor der intet sker. 

Haha, også i min folkeskoletid. Og ham der lavede den på mig, var jeg dybt forelsket i, så jeg var overbevist om, at vi var ment to be, når nu han kunne læse tanker.... han var så ikke enig

2

Del dette indlæg

Del på andre sites

Den er jo bare dum. Når de fjerner alle kortene er det jo nemt at fjerne den jeg tænkte på :P 

Som jeg skrev til en anden - i et festligt lag, hvor man har fået et par glas vin og man lettere kan aflede folks opmærksomhed, så fungerer den faktisk (taler af egen erfaring). Naturligvis opdager folk det, efter et par gange, men indtil da kan den være et underholdende indslag. ;)

Og til 'vUlPes': Det er ikke min side, og min ret fintfølende antivirus, melder ikke om problemer med siden.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvis nogen har lyst til at lave en karikatur (jeg er for træt), så lav en af en spåkvinde med sjaler og krystalkugle og et skilt i baggrunden med "Mathilda ser alt!" (eller hvad hun nu skal hedde). Og i forgrunden ser man hende støde hovedet ind i en dør eller åben skabslåge. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Matematik

Logik

og lidt held.

Der er 4 lande som starter med D, han estimerer at Danmark er det mest velkendte.

Han går også ud fra at elefant er det dyr som folk tænker på, når de får bogstavet E. Der er ellers skarp konkurrence fra Eagle, eel og earth worm :D

Og elefanter er jo som bekendt oftest grå. (selv om jeg tænkte på lyserøde elefanter :fløjt: )

Fuldstændig enig. Tror ikke der er noget magi over det, men blot ren sandsynlighed. :-)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind