• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
Smiiil

Hvordan er dette muligt!???

18 svar i dette emne

http://dagensnyt.dk/artikel/vildt-denne-fyr-kan-regne-ud-hvad-du-taenker-pa

HVordan gør han det her!?? Jeg tænkte på grå elefanter i Danmark, og han gættede rigtigt! Hvor er det vildt altså:mellow:

Jeg så noget lignende i et tv-program engang, hvor det bliver vist hvordan de gør det. Det er noget med at han siger ting eller der er objekter i billedet, som får folk til at tænke på det han vil have en til at tænke på. Altså, små tegn man ikke bemærker som får en til at tænke på tallet 7 (som fører til D), landet Danmark, dyret Elefant og farven grå. 

Kan ikke lige gennemskue hvor de små tegn er, men det er i hvert fald noget i den stil han gør :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg så noget lignende i et tv-program engang, hvor det bliver vist hvordan de gør det. Det er noget med at han siger ting eller der er objekter i billedet, som får folk til at tænke på det han vil have en til at tænke på. Altså, små tegn man ikke bemærker som får en til at tænke på tallet 7 (som fører til D), landet Danmark, dyret Elefant og farven grå. 

Kan ikke lige gennemskue hvor de små tegn er, men det er i hvert fald noget i den stil han gør :)

Ahh okay, tak fordi du opklarede det for mig:D

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er ligegyldigt hvilket tal du vælger. Du ender altid på 4 :)

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er ligegyldigt hvilket tal du vælger. Du ender altid på 4 :)

Ok. Det havde jeg ikke lige luret :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ja, han gættede ikke at jeg tænkte på farven brun, en elg og landet Djibouti :P

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ja, han gættede ikke at jeg tænkte på farven brun, en elg og landet Djibouti :P

Det er sgu også svært at gætte på tværs af sprog, tænker jeg... :P

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er sgu også svært at gætte på tværs af sprog, tænker jeg... :P

Haha, det har du helt ret i :D

Redigeret af Aquila
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

I folkeskolen var der en af eleverne, der bombarderede folk med matematiske spørgsmål til de var godt kulrede. Så bad han dem nævne den første farve og det første værktøj, de tænkte på. Det var (næsten) altid rød og hammer. Der forekom en enkelt blå hammer. Nogle gange kan man guide folk ind på bestemte tanker, andre gange kan man begrænse dem, uden at de gennemskuer det. Der er et tilsvarende nummer med tal på engelsk, hvor folk tror, de vælger et tal mellem 1 og 50, men reelt har de ikke noget valg. 

Det er en variation af mange tryllekunster, hvor man tvinger folk til at kigge lige der, hvor der intet sker. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind