Don-HotRod

Dværg

13 svar i dette emne

Hejsa, har en kammerat der har polterabend nu her, og vi leder med horn og lygte efter en dværge stripper, nogen der ved hvor man kan få sådan en ?

Hvis man nu kun kan leje en dværg, men ikke til at strippe vil jeg gerne have nummeret alligevel.

På forhånd mange tak for hjælpen ..

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg kan ikke åbne det link, ved ikke lige hvorfor, men hvis du kunne sende et tlf nr. Vil jeg være yderst taknemlig ..

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hejsa, har en kammerat der har polterabend nu her, og vi leder med horn og lygte efter en dværge stripper, nogen der ved hvor man kan få sådan en ?

Hvis man nu kun kan leje en dværg, men ikke til at strippe vil jeg gerne have nummeret alligevel.

På forhånd mange tak for hjælpen ..

Prøv at søg "Lej en dværg" på Google, så burde der komme en del resultater frem. Bl.a. den Kompolius skriver om, burde være en fin side.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Har både skrevet til dem og ringet til dem, desværre uden svar, så om de er inaktive eller det bare er fup, skal jeg ikke kunne svare på, pointen er i hvert fald at det ikke virker, så tager gerne imod andre forslag? og tro mig har selv kigget rundt på google, inden jeg overhovedet valgte at skrive her ..

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ellers er der vel et gymnasium nær dig? Mange af dem er ikke så høje endnu..

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er da virkelig også for dårlig at google ikke er leveringsdygtig i mennesker med dværgvækst der vil strippe eller på anden vis vil stille sig til rådighed for at bidrage til at højne jeres morskabsniveau...
Men sådan er det at have røv dårlig humor.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind