Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Christelk

Prins Nicolai

Recommended Posts

Klassikern

jeg har også en følelse af det er med vilje. Måske de holder en privat fest i stedet og fejre det på anden vis. Far var på jagt, men der står ingen steder hvad mor lavede.

Nøj hvor er han forresten skudt i vejret, og sikke en fin rank ryg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Mon ikke knægten havde bedt dem om at blive væk for at undgå et endnu større presseopbud?? Det tænker jeg. Det kan sgutte være nemt at være 15 år og prins - og ikke have bedt om noget som helst af det.

Nu gav man i stedet pressen og folket noget at tsk'e om! 

Hvis jeg skiller tingene ad, kongehus vs. alm. 15 årig dreng der har afsluttet sin 9. klasse, så synes jeg faktisk det er røvet at blive væk, til fordel for noget der ikke synes voldsomt vigtigt. Det kan godt være at en 15 årig siger "det er ok" når forældrene siger at de har problemer med at få tingene til at hænge sammen, men han mener det jo ikke nødvendigvis.

Jeg tror ikke tingene bliver nemmere af mor og fars fravær, og papfars tilstedeværelse. 

Med mor og/eller far omkring sig havde han stået i samme position som de øvrige elver, hvor det sikkert også for nogle af dem er hverdag at have forældre der er kendte, diskuterede i medierne etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Salient

Nu ved man jo aldrig hvad der foregår og hvordan tingene er i deres hjem. Kunne det tænkes han måske pt har størst tilknytning til papfar og egentlig mest relaterer til ham ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites